Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, je hebt toch wel ergens avondetenpauze? (<--- nieuw woord)
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eventjes...
Je gaat toch nu niet zitten beweren dat jullie nu pas avond eten right?
Oke schoonheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.
Pff.... Ik zou om 18.30 gestorven zijn van de honger....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.
Is een ritme die je hebt natuurlichquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
Mietje! Nooit echt honger voor half 8 maja eten wanneer je eten kan he
Avondquote:
Snacken heet datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vreet trouwens gewoon wanneer ik trek heb ±'
Hij kan het hebben...quote:
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.quote:
Zo dat heet dan bijna nachtetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.
Nee joh, we leven met je computer meequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
Ik doe je wel een pmetje, anders pleurt mores om van de vervelingquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |