abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93829610
De laatste tijd ben ik erg vaak geil. En met dit mooie weer lijkt het me al best heel erg lekker om buiten te seksen. Via google heb ik diverse buitensekslocaties in de buurt gevonden, alleen vraag ik me af hoe dit nu precies werkt. (nu niet simpel zeggen je gaat er heen en hebt seks want daar schiet ik niets mee op)
Ik ben een vrouw, heb geen partner en zou wel gewoon eens willen proberen. Alleen heb ik het idee dat de meeste van die plekken alleen voor homo''s zijn?
Om nu gewoon de bossen in te lopen op die plekken en niet te weten wat te verwachten vind ik dan toch weer wat te eng.
Iemand hier ervaring?
pi_93830231
Maar dan ga je dus al als koppeltje naartoe. Om als vrouw alleen gewoon bij zo''n buitensexplek rond te gaan wandelen is not done?
pi_93830297
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef jaiddeenkloon het volgende:
Maar dan ga je dus al als koppeltje naartoe. Om als vrouw alleen gewoon bij zo''n buitensexplek rond te gaan wandelen is not done?
als je een beetje normaal er uit ziet lijkt me dat als vrouw geen punt toch
pi_93830495
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef erikkll het volgende:

[..]

als je een beetje normaal er uit ziet lijkt me dat als vrouw geen punt toch
Zie er niet slecht uit.
Vraag me gewoon echt af hoe het dan verder werkt. Hoe geeft iemand aan geen gewone wandelaar te zijn en dat soort dingen. En is het eigenlijk wel veilig voor een vrouw om zoiets te doen? Er zal hier toch wel iemand met ervaringen met dit soort seksplekken zijn?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:35:16 #5
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93831021
Lijkt me dé plek om een goede SOA op te lopen, ik zeg DOEN ^O^

:r

je kan beter een fuckbuddy regelen of gewoon een vriend en daarmee buiten sexen lijkt me.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:49:27 #6
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_93831896
Wel geil om een keer te doen!
Helaas vind me vriendin het niks
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:42:42 #7
338094 Bilspier
Dé spier van je bil
pi_93845350
Lopen, pompen, weglopen. Simpeler kan het niet. Boeiend als er iemand langsloopt, kun je nog een beetje lachen.
pi_93845771
TS, Hoe ga je dat alleen doen? Rondje masturberen in het gras?
pi_93848183
Zo heb ik het wel gedaan met fwb: rondrijden en ergens de bosjes induiken.
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 06:30:36 #10
230491 Zith
pls tip
pi_93848238
TS, zelfs als je mannen tegenkomt die niet wisten dat dit buitensexplekken zijn, als je er een beetje uitziet kun je hem zo de bosjes inlokken ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_93849356
Ik zou eerder vragen of iemand die je kent met je mee gaat om lekker buiten te seksen dan om te denken dat je daar zomara iemand tegen het lijf loopt... Kan altijd de verkeerde zijn he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')