Oogschaduw in je wenkbrauwen? Check!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
http://dollishcake.blogspot.com/2011/02/mac-oog-schaduw-duo.html
hmmmmm.....
Epileren? Check!
Lelijke plaknagels? Check!
Yup! Wel lullig voor d'r natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn computer liep ook vast toen ik de blog wegklikte
volgens mij is dat kind een beetje "special"
quote:2) Vertel 7 dingen over jezelf;
Ik ben shop verslaafd.
Ik graag leuke dingen doe met vriendinnen alleen is maar zo alleen
Ik een puinhoop heb op me kamer en te lui ben om op te ruimen.
ik ben 30 kilo afgevallen woog 117 nu 90 kg
Ik heb een te traag werkende schildklier.
Ik heb de ziekte van cushing
Ik heb een trombose been
nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Ik vulde mijn mandje bij zoeva maar klikte weg, goed heh
Jij kwam er meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Ik vulde mijn mandje bij zoeva maar klikte weg, goed heh
Lachen om een té karige beautyblog!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:45 schreef AmyGrace het volgende:
Vertel: wat zijn jullie aan het doen? En oh hai!
Ach nee, wie is het slachtoffer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lachen om een té karige beautyblog!!
Ja als je een mooie naam hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat is 'tegenwoordig' weer helemaal in geloof ik.
Idd, ik heb me kapot gelachen net!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef AmyGrace het volgende:
"Hoop dat ik me dit keer me er aan hou om het regelmatig bij te houden en iedereen plezierig mee te laten genieten"
En dat doen we zeker!
Lakjes! Nomnoms!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weer niet wat
Lakjes is wel weer even geleden.... Ik ga eens even webshoppenquote:
Ik gok dat paps en mams er niks van wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Arm meiske, dat zij op internet mag van paps en mams.
yesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Topcoat vraag: posche is net zoiets als SV toch? Of beter? SV meurt namelijk zo....
Ja, volgens mij wel. Ik heb een potje onderweg, ben heul benieuwd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Topcoat vraag: posche is net zoiets als SV toch? Of beter? SV meurt namelijk zo....
Jawelllll!!!quote:
Think harder!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Normaal heb ik zoveel linkjes enzo maar nu kan ik er NATUURLIJK geen bedenken.
poshe, wegens minder meur dan SVquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef AmyGrace het volgende:
Had SQ een tijdje terug geen topcoattest gedaan? Welke kwam daar als beste uit?
Wat fijn dat hij thuis is!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moe, spannend, maar beter
hij is thuis, yay
thanks beebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij thuis is!!
Toch nog veel sterkte daar!
Die laatste is zeker cheap, maar bedenk wel: waarschijnlijk ga je er maar 1 of 2 kleurtjes van gebruiken... en creamconcealer is errug dik en smeert niet makkelijk uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ebay failz
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
ben nog aan het twijfelen over: http://cgi.ebay.com/Profe(...)D7595501022572036112 errug cheap
Dus dus cakeface, hmzquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die laatste is zeker cheap, maar bedenk wel: waarschijnlijk ga je er maar 1 of 2 kleurtjes van gebruiken... en creamconcealer is errug dik en smeert niet makkelijk uit!
Daar heb je inderdaad wel sneller kans op, met zulke concealers. Vloeibare zijn een stuk fijner om mee te werken! Anders moet je weer aan de haal met natte sponsjes enzo...quote:
Ik heb nu een select cover up van mac maar die is heul licht, dus dan moet ik als de zon weer aanwezig is weer een nieuwe halen... Achja voor die paar euro kan ik m altijd nog bestellen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel sneller kans op, met zulke concealers. Vloeibare zijn een stuk fijner om mee te werken! Anders moet je weer aan de haal met natte sponsjes enzo...
Met een nat sponsje maak je hem iets minder dik, dekkend en cakeyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu een select cover up van mac maar die is heul licht, dus dan moet ik als de zon weer aanwezig is weer een nieuwe halen... Achja voor die paar euro kan ik m altijd nog bestellen he
maar wat doe je met die natte sponsjes dan?
Ze maken winst op die verzendkosten he dus hij kost echt geen 1euroquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
een concealerpalet van 1 euro?
Da's troep
ZOMG laat het dan 2 euro zijn, dan nog!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze maken winst op die verzendkosten he dus hij kost echt geen 1euro
Achja die andere palettes zijn ook 3 euro max en die zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG laat het dan 2 euro zijn, dan nog!
Omdat ik niet weg kan blijven bij een gozert terwijl ik *weet* dat het fout gaat gaan. Ergo, sukkel.quote:
Welke andere?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achja die andere palettes zijn ook 3 euro max en die zijn
Dat is niet zo handig, nee!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik niet weg kan blijven bij een gozert terwijl ik *weet* dat het fout gaat gaan. Ergo, sukkel.
En je zou toch denken dat ik de vorige keer m'n les wel geleerd had.quote:
die zijn toch geen 3 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Metallic stones wannabe van zoeva, 88 warm en 120 full color palette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Achja ze zijn niet allemaal even goed gepigmenteerd maar er zijn genoeg fatsoenlijke bij hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet... 120 eyeshadows voor 3 dollar, dat vertrouw ik gewoon niet meer
't is meer dat ik het dan niet op m'n ogen durf te smerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En och, zo'n buil zul je je er niet aan vallen voor 3 euro. Of hoeveel het ook was.
Ik gok dat het dan meer talk is dan wat anders, eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is meer dat ik het dan niet op m'n ogen durf te smeren
Duhquote:
Uhuhquote:It could not take more space, you can take it anywhere and use it anytime Using the mini-massager, to massage muscles at your palates, neck, scalp and all-over body.
Ik dacht dat je deze gevonden had:quote:
Ja die zijn ook lolligquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze gevonden had:
http://www.urbandecay.com/categories/PocketRocketLipGloss.cfm
Bzzzt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die zijn ook lollig
Maar nee, ik doelde op de ekte ekte!
nee de mijne komt gewoon uit een speeltjeswebshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar toch zou ik die niet via ebay bestellen.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ik heb niet eens een pocket rocket.
Jij hebt zoeen tarzan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ik heb niet eens een pocket rocket.
Neuh, simpele paarse vibo.quote:
Ik vind ze maar lachwekkend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Holyme het volgende:
Die Tarzans vind ik er altijd maar een beetje eng uitzien
QFTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Holyme het volgende:
Die Tarzans vind ik er altijd maar een beetje eng uitzien
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hou gewoon niet van vibo's of mensen die erover praten![]()
En dan niet 3dollar oogschaduw op je ogen smeren lawlwel rubber in je reet douwen
Dat is zeker niet zo fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou dat nou niet direct m'n reet noemen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan niet 3dollar oogschaduw op je ogen smeren lawlwel rubber in je reet douwen
Ik kan vele dingen opnoemen die ik comfortabeler vind in ieder geval.quote:
Juistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan vele dingen opnoemen die ik comfortabeler vind in ieder geval.
Anale fixatie, you haz it.quote:
Aangenomen dat je het überhaupt naar binnen krijgt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel richting eerste hulp kan
'doctor smith to the emergency room please, we have an severe anal tearing case.'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangenomen dat je het überhaupt naar binnen krijgt.
dan heb je er duidelijk nog nooit 1 gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
die grote is wel naar. Kleine pluggen zijn goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Geen dildoquote:
als je dat bij een man er op zet schijnt het net te lijken alsof ie in je mond zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Holyme het volgende:
Dat zwarte ding midden links, wat zijn dat voor 'n gekke inktvis pootjes
Is een beetje pril. Mn ooit vriendje waar ik altijd contact mee heb gehouden, is nu heeeel regelmatig bij mij te vinden, hebben elkaar altijd leuk gevondenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik moest lachen. Ik heb nogal een slechte sluitspier...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen een pocket rocket.
Mijn wederhelft bezit echter een doos waar ik niet in mag kijken en waar af en toe weer iets nieuws uit komt![]()
zal ie leuk vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Holyme het volgende:
Heh dat gaat niet werken met 'n vriend zo ver weg![]()
Maar volgende SHJN meet zo'n party? Kan jeook meekomen!
Wheheh.. ik vind dat stiekem wel leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen een pocket rocket.
Mijn wederhelft bezit echter een doos waar ik niet in mag kijken en waar af en toe weer iets nieuws uit komt![]()
Nou volgens mij vond BB het de vorige keer wel gezellig zo met onsquote:
Oh, kak... niet goed gelezen. Nouja, ik ga toch maar even kijken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef altootje86 het volgende:
heb nog ff teruggelezen, maar lindytje, je noemde die "gellinerset" van whoom boom, maar dat is geen gel maar cream... Bij de nieuwe collectie (dus niet de LE) zit wel een gelliner. en daar moet dus nog even op gewacht worden...
(ik willem ook!!)
Gelliner is tha bomb!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
gelliner, dat klinkt klef
ik trek altijd een lijntje gewoon met oogschaduw
Jamaar die zijn zo duurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelliner is tha bomb!!
Mac Fluidliners FTW
Ik blijf ze kopen... ik heb er inmiddels 5quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar die zijn zo duurheb nu een paarse van ELF, dies ook
Dude!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik blijf ze kopen... ik heb er inmiddels 5
18,50 geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
en die kosten een eurootje of 15? Voor een eyeliner?
Doe ik ook wel eens, voor een 'zachtere' look, hoewel fluidliners ook goed te smudgen zijn en dus niet zo'n 'harde' lijn geven!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet met vloeibare eyeliner omgaan en het staat me ook niet. Toen ik vroeger nog metalll was deed ik het wel, maar vind mezelf echt een donkere blik hebben met zo'n harde lijn om mijn ogen. Heb een tijd geleden een keer zo'n hard plat kwastje gekocht en nu kan ik lekker lijnen met poedertjes
PP's zijn ook briljant ja!! Welke heb jij? Ik heb hier bare study en soft ochrequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude!![]()
Naja hier zijn ze niet duur, maar alsnog... 18 dollar voor een beetje eyelinertHeb wel een PP
Ik was ook nogal anti-foundation. Maar ik heb er nu eentjje van Maybelline, dream satin Liquid. Is echt heel fijn! Niet dik en niet 'masker'. Helemaal als je m mengt met dagcreme. Dan is ie nog wat minder dekkend en nog wat meer 'licht'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
't enige wat ik echt nog zoek is een fatsoenlijke foundation, mijn huid wordt elk jaar vlekkeriger en vind het toch mooier als ik iets minder rood op mijn konen heb. Had vroeger van die compact powder maar daar krijg ik zo'n mat droge poederkop van. Vloeibaar voelde helaas aan als schmink.
Oh, kak! Ik heb maar tot de helft gekeken... toen trok ik het niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdepleuris wat heb ik een hoop gewerkt.
Dan helpt zo'n Klaudia wel hoor. Dat filmpje moet je echt af kijken, iedere keer als je denkt dat het niet grappiger kan......
Bij onze Kruitvats nog geen LE's. Wel een hoop zooi in de 50% gehaald, ik ben een sucker voor aanbiedingen
Zit nu Viis te overwegen. Heb al zoveel gefaald
Ze heeft zelfs een "fuk, ik wee nie meer wat ik wou zeggequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak! Ik heb maar tot de helft gekeken... toen trok ik het niet meerStraks nog maar even het einde kijken
Dat weet ik zo niet... er schijnt wel iets nieuws te zijn die er ook in ultra-licht is.. moet je even in het make-up-tips-topic kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een "fuk, ik wee nie meer wat ik wou zegge"-momentje
Die maybelline foundation, heb je die ook in ultra-licht? I iz bleekscheet
Nope, sorry... ik heb er 1 van de hema en 1 van sephora, en die vind ik allebei nogal kak. Dus die in elk geval nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef expiratorial het volgende:
heeft iemand ook nog een aanrader voor een foundation,liefst minerale poeder foundation of anders gewoon hard poedertje of hoe je dat ook maar noemt,voor iemand met lichte acne?
heb snel last van pukkels maar geen poedertje om t smoel...![]()
ben vandaag trouwens begonnen met tea tree oil producten van t kruidvat. schijnt te helpen. tja,t werkt voor iedereen verschillend natuurlijk dus ff afwachten maar weer
Bare Studyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
PP's zijn ook briljant ja!! Welke heb jij? Ik heb hier bare study en soft ochre
Een kabuki is een kwast met haren die heeeeeel dicht op elkaar staan. Door de minerale (meestal losse) foundation daarmee aan te brengen, kun je een goede dekking krijgenquote:
Daar werk je voor tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
I failed
Moet ook niet zo veel werken, dan vind ik mezelf zielig en ga ik al het verdiende geld weer uitgeven
clinique heeft een foundation speciaal voor een huid met wat pukkeltjes en onzuiverheden, en k moet zeggen het werkt fijn!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef expiratorial het volgende:
heeft iemand ook nog een aanrader voor een foundation,liefst minerale poeder foundation of anders gewoon hard poedertje of hoe je dat ook maar noemt,voor iemand met lichte acne?
heb snel last van pukkels maar geen poedertje om t smoel...![]()
ben vandaag trouwens begonnen met tea tree oil producten van t kruidvat. schijnt te helpen. tja,t werkt voor iedereen verschillend natuurlijk dus ff afwachten maar weer
of om te sparen ofzoquote:
okey thanx!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
clinique heeft een foundation speciaal voor een huid met wat pukkeltjes en onzuiverheden, en k moet zeggen het werkt fijn!!!
Boobies!!! Yay!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of om te sparen ofzo(en heb vanmorgen ook al gefailed op zoeva he?
)
Maar nu zijn wel m'n allereerste boobies onderweg
Ik heb hem in light porcelain, die is heeel licht! Mn huidskleur kun je in mn fobo wel zien, bijna wit. Anders heeft CornSilk ook hele fijne spullies.. een translucent powder, ook ultra bleek. Tis een losse poeder voor over je foundation en door de zijde die er in zit wordt je huid superzacht. ¤7,50 bij de Etos maar ook op internet te koopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een "fuk, ik wee nie meer wat ik wou zegge"-momentje
Die maybelline foundation, heb je die ook in ultra-licht? I iz bleekscheet
Ik heb ook boobies besteld vandaagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of om te sparen ofzo(en heb vanmorgen ook al gefailed op zoeva he?
)
Maar nu zijn wel m'n allereerste boobies onderweg
Als ik je foto's zie ben je donkerder dan ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hem in light porcelain, die is heeel licht! Mn huidskleur kun je in mn fobo wel zien, bijna wit. Anders heeft CornSilk ook hele fijne spullies.. een translucent powder, ook ultra bleek. Tis een losse poeder voor over je foundation en door de zijde die er in zit wordt je huid superzacht. ¤7,50 bij de Etos maar ook op internet te koop
Als oogschaduwbasis! En soft ochre gebruik ik soms stiekem ook als concealerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
waar gebruiken jullie die paint pots dan allemaal voor?
Soft Ochre is een matte, die ik ook als concealer soms gebruik. Bare study heeft een shimmer, die ook door matte oogschaduws heen komt, zodat je matte oogschaduws glimmend kan makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
vraag twee, wat is dan het nut om er meer dan 1 te hebben?
Ja, oogschaduws veranderen ook nog soms van kleur als je ze over een andere kleur basis heen doet enzo... maar ik vind dat ik aan een shimmer en een matte wel genoeg heb!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee.
Ja ik heb alleen de soft ochre en niet het gevoel gehad dat ik er meer nodig had, dacht dat het alleen kleurverschil was
Lievvquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
Hehe.... het ligt eindelijk rustig te liggen!
[ afbeelding ]
Make up FTW!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef AmyGrace het volgende:
Aah, gelukkig, de vibo praat is weer voorbijMake up
Ik ga morgen nog eens langs een andere KV denk ik!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef AmyGrace het volgende:
Bij ons Kruutvat hadden ze al wel de LE liggen. Heb een Fiercely Fiona achtig lakje van Essence meegenomen en een nude van Catrice.
Oeh, leuk! Stashpicsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Make up FTW!!
Ik ga morgen mijn stash eens op de foto zetten denk ik
(goed om over een jaar om te lachen)
Doen! Ik was wel blij dat er nog wat lag, meestal is het binnen een dag geplunderdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog eens langs een andere KV denk ik!
Trusten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga slapen, voor ik nog meer ga falen
![]()
nightynight!
Nighty!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga slapen, voor ik nog meer ga falen
![]()
nightynight!
Oeh! Nice! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Doen! Ik was wel blij dat er nog wat lag, meestal is het binnen een dag geplunderdCatrice had ook een schöne blush liggen, ook meegenomen dus..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Make up FTW!!
Ik ga morgen mijn stash eens op de foto zetten denk ik
(goed om over een jaar om te lachen)
Blush is fan-tas-tisch! Je gebruikt gewoon de verkeerdequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk niet dat het met make-up net zo uit de hand gaat lopen als met nagellak bij mij. Ik draag met liefde neon en glitter op mijn nagels, maar op mijn ogen niet echt, van de meeste lipsticks word ik chagrijnig en blush vind ik gewoon fugly. Scheelt alweer een hoop
Scheelt zeker!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk niet dat het met make-up net zo uit de hand gaat lopen als met nagellak bij mij. Ik draag met liefde neon en glitter op mijn nagels, maar op mijn ogen niet echt, van de meeste lipsticks word ik chagrijnig en blush vind ik gewoon fugly. Scheelt alweer een hoop
Haha, dat wil wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]piccsss
Mijn stash is hier 2x zo groot geworden
Morgen! Of straks, als ik nog zin hebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]piccsss
Mijn stash is hier 2x zo groot geworden
Ff kijken....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef altootje86 het volgende:
@amygrace, ik denk dat je dezelfde essence hebt gehaald als ik![]()
heb al fotootje in het shjn topic gezet, neem aan dat je die bedoelt...?
sterker nog: ik gebruik het helemaal niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Blush is fan-tas-tisch! Je gebruikt gewoon de verkeerde
Lolzquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sterker nog: ik gebruik het helemaal niet!
gebruik je het ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Scheelt zeker!
Probleem is helaas dat ik eerst ook niks moest weten van foundation, blush en gloss... en nu heb ik toch al zo'n 10 glossjes, 2 foundations, en een blushpalette en een paar losse
ja die van max factor die trek ik nog net, die lipstain. Zal me daar eens verder in moeten verdiepen, in stainsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
Sq word sjagrijnig van lippenstift![]()
hoezo herkenbaar haha
Blush en foundation regelmatig!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik je het ook?
nee, ik gebruik al 15 jaar make-up in allerlei soorten en looks, maar het blijft altijd bij oogschaduw, potloodjes, mascara, concealer, foundation en heel soms een lippenstiffie. Heb lange fases gehad dat ik veel gebruikte en lange fases dat ik niks gebruikte. Maar glitters, gloss, blush (toen heette dat nog rouge) enzo hebben me nooit kunnen bekoren
Ohja, die wil ik ook nog!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die van max factor die trek ik nog net, die lipstain. Zal me daar eens verder in moeten verdiepen, in stains
Bwhehehehehehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik een fase heb gehad dat ik maar liefst vier lippenstiften had: een blauwe, een groene, een zilver en een zwarte, allemaal supershiny nineties frosted!
Een nieuw potje is zooooo fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
nieuw potje blistex na dagenlang met mijn nagel de allerlaatste restjes uit het potje peuren is nice
Ik vrees dat je rare starende blikken gaat krijgen dan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ze haast weer bestellen bij stargazer, just for olt times sake
niet om te dragen, gewoon voor het sentimentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vrees dat je rare starende blikken gaat krijgen dan....
Ik ook!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet om te dragen, gewoon voor het sentiment
ik zag trouwens de potjes blauwe en groene nagellak die ik als puber altijd ophad laatst weer in de etalage staan!
... van de carnavalswinkel
ik schraap het er met de bovenkant van mijn nagel uit, dus ik schraap in tegenovergestelde richting zodat de blistex bovenop mijn nagel zit, dan veeg ik dat aan mijn lip af en smeer het uit met de vingertopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Potjes en lange nagelsDoe mij maar een tube.
Lol.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet om te dragen, gewoon voor het sentiment
ik zag trouwens de potjes blauwe en groene nagellak die ik als puber altijd ophad laatst weer in de etalage staan!
... van de carnavalswinkel
jeps! Tenminste, de lakkies die ik vroeger had. Ik heb nu spijt dat ik mijn 30 potjes ofzo van toen heb weggemiktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die potjes lijken een beetje op die van seche vite, non? Ik vond het wel typisch
ik ook! Al denk ik niet dat ik ze ooit nog open had gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
jeps! Tenminste, de lakkies die ik vroeger had. Ik heb nu spijt dat ik mijn 30 potjes ofzo van toen heb weggemikt
Daarom zijn de platte potten purol zalf zo fijn... kun je er gewoon met je vingertoppen uit krijgen! (oke, behalve de laatste restjes)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schraap het er met de bovenkant van mijn nagel uit, dus ik schraap in tegenovergestelde richting zodat de blistex bovenop mijn nagel zit, dan veeg ik dat aan mijn lip af en smeer het uit met de vingertop
Dat is een ander verhaal... maar ze hadden wel gezellig tussen de rest gestaan denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook! Al denk ik niet dat ik ze ooit nog open had gekregen
ja, maar ik vind blistex zo hemels!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom zijn de platte potten purol zalf zo fijn... kun je er gewoon met je vingertoppen uit krijgen! (oke, behalve de laatste restjes)
Ik heb teveel geblistext, ik werd immuunquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik vind blistex zo hemels!
Ja, platte potjes zijn al een stuk beter. Ik gebruik bij Blistex ook de bovenkant van m'n nagel om het eruit te krijgen, maar ik heb toch echt liever een tube.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom zijn de platte potten purol zalf zo fijn... kun je er gewoon met je vingertoppen uit krijgen! (oke, behalve de laatste restjes)
Maar er zijn er niet zo veel in tube, en dingen in een tube zijn niet zo lekker vet als purol!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, platte potjes zijn al een stuk beter. Ik gebruik bij Blistex ook de bovenkant van m'n nagel om het eruit te krijgen, maar ik heb toch echt liever een tube.
met jouw nagellengte kan ik daar ook best inkomenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, platte potjes zijn al een stuk beter. Ik gebruik bij Blistex ook de bovenkant van m'n nagel om het eruit te krijgen, maar ik heb toch echt liever een tube.
klopt, die plekken vaak nogalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar er zijn er niet zo veel in tube, en dingen in een tube zijn niet zo lekker vet als purol!
dat wordt vast de mode volgend jaar! Crocs hebben het ook gemaakt tenslotte!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Zomg ik zag gister trouwens een meisje op college lopen met blauwe wenkbrauwen, bruine lippen, rood haar, zwart hempje, en taillebroek tot der tieten en hoog water, en nog van die blauwe waterschoentjes aan!
Lolwhut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Zomg ik zag gister trouwens een meisje op college lopen met blauwe wenkbrauwen, bruine lippen, rood haar, zwart hempje, en taillebroek tot der tieten en hoog water, en nog van die blauwe waterschoentjes aan!
Rosebud Salve is tegenwoordig in een tube te krijgen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar er zijn er niet zo veel in tube, en dingen in een tube zijn niet zo lekker vet als purol!
Kortere nagels zijn gewoon veel hendiger.. *pakt vijl*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met jouw nagellengte kan ik daar ook best inkomenzover ben ik nog laaang niet (and never will)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh handig. Springt er een stuk van m'n nagel af, zó tussen m'n toetsen.
Toch niet extreem agressief dacht ikquote:
Blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet extreem agressief dacht ik
Welterusten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:49 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga naar m'n bedje toe, buhbye! En welterusten
Firefox gebruikenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef expiratorial het volgende:
help! irriteer me rot!
blijkbaar is het helemaal hot en happening van msn dat ook al sta ik afwezig of offline om me weer online te zetten als ik even mn hotmail check.
aaaarrrrrggghhhhhhhh!
heb al van alles geprobeerd,vinkje aan hier vinkje uit daar,maar niks helpt.
iemand???
Iets irriteert je rot, of je ergert je rotquote:
Ik zou ze niet meteen uit elkaar halen zoep.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Getver. Mijn roborovski-hamsters hebben een nieuw aqua gehad dat 20 cm groter was en nu hebben ze gevochtenEn moet ik ze uit elkaar halen..... verdorie....
Als er bloed gevloeid is moeten ze uit elkaar tot de wond geheeld is. Wanneer eentje naar bloed ruikt zal deze altijd als zwak worden beschouwd en zullen ze van nature gaan vechten.... Het is de enige mogelijkheid als ik Top wil redden. Ik hoop dat ik ze daarna gekoppeld krijg, anders splits ik het aquarium wel.... Het is niet andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou ze niet meteen uit elkaar halen zoep.en even afwachten wat ze straks weer doen. Ik heb ze ook meteen na de 1e ruzie uit elkaar gehaald en het koppelen werkte daarna gewoon niet meer.
Oh wacht, ik wist niet dat het zo erg was. Dacht gewoon een beetje gevochten, kontje zeker kapot?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als er bloed gevloeid is moeten ze uit elkaar tot de wond geheeld is. Wanneer eentje naar bloed ruikt zal deze altijd als zwak worden beschouwd en zullen ze van nature gaan vechten.... Het is de enige mogelijkheid als ik Top wil redden. Ik hoop dat ik ze daarna gekoppeld krijg, anders splits ik het aquarium wel.... Het is niet anders
Ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zometeen weer de kruidvat stalken
Mensen die absurd lage bedragen bieden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
marktplaats mensen zijn vermoeiend ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vermoeiend!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja ohja ohja,heeeeeel bekend fenomeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vermoeiend!!!![]()
er was ook zo'n muts die mekkerde altijd om foto's en dan hoorde je niks meer. en ze flikte t telkens opnieuw. toen maar afgeblaft en nooit meer wat gehoord![]()
QFTquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Net wakker.![]()
Ik word veel te lui in de vakantie.
Ik slaap sowieso met oordopjes in omdat ik langs een drukke weg woon, dat helpt ook een hoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
QFT
maar om een of andere vage reden kan ik niet meer uitslapen
Ik denk dat het door het licht komt, ik heb wel rolluiken maar dan is het om half 8 toch licht... En ik moet rond een uur of 6 altijd heeeel erg plassen, dat ik er buikpijn van krijgquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso met oordopjes in omdat ik langs een drukke weg woon, dat helpt ook een hoop
Ik heb ook rode vlekken in mn gezicht, in de winter erger dan in de zomer, zou dat dat zijn dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Het is hier keidonker in huiswat een verschil met gisteren dat weer
Even nog over de foundation en blusher toestand. Ik heb behoorlijke coupe rose in mijn gezicht, zonder foundation ben ik een rood wit gevlekt monster. Ik draag dus dagelijks foundation en heb er talloze geprobeerd om uiteindelijk bij de juiste uit te komen.
Max Factor - Second skin en L'Oreal - True Match. Beide erg fijn geen pancake en goed dekkend. Daarover doe ik wat bronzer (dus geen blusher) en dan ben ik weer toonbaar voor het publiek
Ik wil zó graag zo'n laserbehandeling tegen die coupe rose, maar aan de andere kant zie ik niet hoe een gesprongen adertje weer gefixt kan worden zeg maar...En volgens mij is het hartstikke duur...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook rode vlekken in mn gezicht, in de winter erger dan in de zomer, zou dat dat zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh nee dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hier is het ook wel licht maar daar heb ik op de een of andere manier geen last vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het licht komt, ik heb wel rolluiken maar dan is het om half 8 toch licht... En ik moet rond een uur of 6 altijd heeeel erg plassen, dat ik er buikpijn van krijg
Die heb ik maar dat vind ik zo irritant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook wel licht maar daar heb ik op de een of andere manier geen last van. Kun je niet zo'n masker ofzo proberen?
Het zijn kleine bloedvaatjes die openspringen.quote:
Ik zou eerder laseren dan cremepjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het zijn kleine bloedvaatjes die openspringen.
Ik ga toch maar es wat creme ofzo tegen die zooi halen...
maar ik geloof daar nooit zo in
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik maar dat vind ik zo irritant.
Ik ben een zeikerd
Die foto is van inetquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef altootje86 het volgende:
haha wat grappig, ik heb ook precies die foundationsvoor 's zomers de second skin, en voor nu de true match... en ook rode adertjes, al is het niet zoveel als bij jou (ook met blauwe adertjes, en kleine rode vlekjes
)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef Holyme het volgende:
Puckz, bij couperose worden die vaatjes dichtgeschroeid of gaan ze verkleven voor zover ik weet, en werkt het goed
En dat is 1 behandeling...quote:Laserbehandeling gelaat of decolleté ¤ 225,00
Dan spuiten ze iets erin he, niet laserquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:48 schreef altootje86 het volgende:
pfff lijkt me wel heel pijnlijk... (zit nu met beelden van oud-collega in mijn hoofd, die zowat twee dagen niet kon lopen na een spataderbehandeling. *the horror!*)
Bij mijn moeder hebben ze ze verwijderd. Maar dat is 20 jaar geledenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan spuiten ze iets erin he, niet laser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |