abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93821357
Beste mensen,

Ik krijg steeds meer (zelf)bevestiging van het feit dat ik een enorme droogkloot ben. Ik weet niet of mensen die term associėren met iets wat negatief is, maar ik in ieder geval niet zo zeer. Droogkloten heb je nou eenmaal, al zijn het er volgens mij erg weinig. Het is een titel waar ik stiekem wel een beetje trots op ben. Mensen moeten altijd hartstikke erg om mij lachen, dat is goed voor mijn zelfvertrouwen. Droogkloten worden volgens mij ook vaak gezien als saai omdat ze langzaam, monotoon praten. Dan heb ik nog een hoop humor om te laten zien dat ik niet saai ben. En ik heb ook een paar vrienden, die mij ook te zeggen waarderen om mijn humor, en andere kwaliteiten. Ik wil mezelf dus niet als saai omschrijven, maar als relaxt.

Ik heb ook geen idee hoe de typische droogkloot eruit ziet. Mensen gingen mij als zodanig omschrijven en zodoende ben ik er zelf ook in gaan geloven. Maar wat is dan de definitie van droogkloot?
De kenmerken die ik bij mijzelf zie zijn:
-Wat langzamer praten dan anderen;
-Monotone stem;
-(Daardoor) niet geėnthousiasmeerd overkomen;
-Droge humor;
-De 'het komt wel goed'-instelling;
-Weinig emotie aan de buitenkant zien (relaxt overkomen);
-Dagelijkse dingen als je brood smeren, tas inpakken of m'n fiets van het slot halen langzamer dan anderen doen;
-Ik zal nooit van m'n leven naar een discotheek moeten gaan, want mijn scharniertjes en andere buigpunten willen nooit zover gaan. Motorisch gestoord ben ik ook weer niet :P

Maar waarom ik dit topic heb gemaakt... ik vraag mij af of ik wel als 'iemand' overkom. Ik bedoel of mensen echt kunnen zien, daar staat een persoon. Want ik heb natuurlijk wel een eigen mening, maar ik ben een beetje bang dat ik misschien als een incompetent persoon over kan komen. En of mijn houding niet in mijn nadeel kan gaan werken? Word ik wel serieus genomen?

En het volgende punt is dat ik nog nooit een vriendin heb gehad. Dat komt ook door mijn jarenlange onzekerheid en sociaal isolement waar ik al eerder over heb geschreven. Maar willen vrouwen wel naast mij gezien worden als vriend? Volgens mij denken een hoop vrouwen 'wtf is dat nou weer voor verschijning'. En dan doel ik vooral op mijn monotone stem, langzaam praten en nooit enthousiast overkomen. Met mijn buitenkant is denk ik niets mis, ik ben zeker niet de knapste, maar ik ben ook zeker niet lelijk. Gewoon een normaal postuur en ik zorg altijd dat ik leuke kleren aan heb. Maar ik kan mij best voorstellen dat dames denken 'wat doet dat hier nou weer'. Terwijl ik best leuk ben al mag ik dat zeggen. Mensen zeggen vooral dat ze enorm om mij kunnen lachen.

Ik wil niet zeggen dat ik bang ben dat ik nooit (of voorlopig) een vriendin zal krijgen, maar je denkt er wel eens over na. Ik ben al 20 en ik wil uiteindelijk ook gewoon een leuke vriendin. Maar ik ben niet wanhopig op zoek.

Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd wat jullie hierover denken of wat dit bij jullie oproept :)

Bai
pi_93821550
Volgens mij ben je eerder gewoon saai. Totaal niet boeiend of 'droog' verhaal.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93821570
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef pennedop2 het volgende:
Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd wat jullie hierover denken of wat dit bij jullie oproept :)
Even snel doorgelezen en de enige vraag die in me opkomt is "komt er stof uit je lul?"
Da's dan de ultieme droogkloot.
pi_93821588
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij ben je eerder gewoon saai. Totaal niet boeiend of 'droog' verhaal.
Ik ben hartstikke leuk.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:43:43 #5
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93822187
Uit de OP kan ik niet echt de 'het komt wel goed' instelling terugvinden, TS.
O)))
pi_93822192
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef pennedop2 het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke leuk.
Wat zeur je dan?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:47:07 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93822308
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat zeur je dan?
hou eens op met je gezuig in elk topic, nee je bent niet leuk of grappig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93822730
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Re het volgende:

[..]

Gezuig in elk topic, overdrijven is ook een vak he :')
pi_93822856
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat zeur je dan?
Lees het topic nog eens zou ik zeggen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:58:18 #10
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_93822884
Doen dingen je niks dan?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:00:47 #11
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_93823001
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Re het volgende:

[..]

a chick who likes to suck moet je waarderen mattie :( :( :(

ot

Ts je hebt gewoon aandacht te kort. Leer interessante kunsjes ^O^ ;)
pi_93828486
Ik kan het zijn, maar da's afhankelijk van m'n gemoedstoestand.
pi_93828809
Je hebt genoeg droogkloten die wel een vriendin hebben of vriend hebben. En niet uitgaan is niet echt specifiek droogkloterig.

Misschien moet je gewoon af en toe eens uit de band springen en zien waar het schip strand
pi_93830819
TS is 'al' 20.
TS moet nog veel leren over het leven.
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')