abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104630443
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef smegmanus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry offtopic, ik weet.. kon het niet laten.
Smegje jij bent een modje :o

Gedraag je }:|
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_104808285
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Smegje jij bent een modje :o

Gedraag je }:|
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Socios het volgende:
:D

Tof! Waar kom je vandaan?

Herken je de situatie zoals geschetst door mij? :P
pi_104868379
oh sorry had ik dat niet gezien. Ik herken het compleet. Je zal wel denken wat een idioot die zo laat nog reageert maar ben een tijdje wakker met buikpijn en dan zit ik wel eens mobiel op fok te kijken. Ik woon ik groningen stad :D
pi_104882489
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 04:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh sorry had ik dat niet gezien. Ik herken het compleet. Je zal wel denken wat een idioot die zo laat nog reageert maar ben een tijdje wakker met buikpijn en dan zit ik wel eens mobiel op fok te kijken. Ik woon ik groningen stad :D
Tof hoor. :D

Keertje iets ondernemen dan? :P Ik kom regelmatig in Groningen, dus dat is geen probleem. :D
pi_104882680
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Tof hoor. :D

Keertje iets ondernemen dan? :P Ik kom regelmatig in Groningen, dus dat is geen probleem. :D
SOCIOS is online _O_

Ja super.
Ik moet er wel even bij zeggen ik weet niet of je mijn topic wel eens hebt gezien in fhf
maar dat ik dus chronisch ziek ben. En op het moment gaat het slecht. Maar als ik goeie momenten heb wil ik inderdaad graag wat leuks doen :D
pi_105123217
Ik wil wel eens met je naar de bios ofzo, maar liever wel met minimaal 1 andere "buddy". Ik woon in de buurt van Groningen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')