quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Socios het volgende:
Ik heb nog wel een goed idee: we kunnen gaan bowlen met een ploegje.
Vanavond hebben Lolaatje en ik gebowld.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:30 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vanavond hebben Lolaatje en ik gebowld.
[ afbeelding ]
We ownden hard.
Nice. Veel strikes gegooid?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:30 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
We ownden hard.
Was met moeite bij te houden, vooral de mijne.quote:
Jajaja, wrijf het er maar weer in. Jij was de beste.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:14 schreef Lolaatje het volgende:
Was met moeite bij te houden, vooral de mijne.
Ik was wel heel goed in keihard ingemaakt worden inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Jajaja, wrijf het er maar weer in. Jij was de beste.
Wat leuk! Was het gezellig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:30 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
We ownden hard.
Haha, ja! Ik liep bijna de keuken in van het bowlingcentrum. Zo straalbezopen waren we. En we hebben ook nog `stoer´ bier gedronken op een terrasje in de binnenstad.quote:
Geen idee, maar als zoiets geregeld wordt, dan wil ik zeker komen. Vooral als het ergens in het noorden van NL ligt.quote:
LOL! Ik hoor het al, levensgevaarlijk, dat bowlen met jullie. Zo'n bal kan nog hard aankomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja! Ik liep bijna de keuken in van het bowlingcentrum. Zo straalbezopen waren we.
Ik stootte nog een keer bijna mijn `hasses´ en struikelde bijna bij de aanloop.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
LOL! Ik hoor het al, levensgevaarlijk, dat bowlen met jullie. Zo'n bal kan nog hard aankomen.
Ik heb socios al meer dan eens gesproken, aardige knul. Bowlen kan ik sowieso niet maar wel een bal gooien en bier drinken.quote:
waarom wordt dit genegeerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil volgende week wel bij het kampioenschap van Ajax een biertje met je doen Socios
Jammer dat dat topic gesloten is, hè? We hadden zo'n goede conversatie over het feest in Amsterdam volgende week.quote:
pm tegen die tijd wel ff mijn nummer haha, lijkt me gezellig een biertje te doen met jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer dat dat topic gesloten is, hè? We hadden zo'n goede conversatie over het feest in Amsterdam volgende week.
Yep, ik vind bowlen ook leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik stootte nog een keer bijna mijn `hasses´ en struikelde bijna bij de aanloop.
Ja, bowlen is een leuk spel, liesje1979!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |