Moet er niet eerst een groepje geronseld worden? Of wil je met z'n tweeën bowlen?quote:
Maakt mij niet uit. Wat geniet jouw voorkeur? Met een clubje is misschien wel gezelliger.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef Lolaatje het volgende:
Moet er niet eerst een groepje geronseld worden? Of wil je met z'n tweeën bowlen?
Als er animo voor is dan is het wel leuk met een clubje. En zo niet dan maak ik je in m'n eentje wel inquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Wat geniet jouw voorkeur? Met een clubje is misschien wel gezelliger.
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een tijdje niet op FOK! Met een groepje wordt toch niks denk ik. Lijkt mij leuk om een keer samen te bowlen dan.quote:
Dan gaan we dat doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een tijdje niet op FOK! Met een groepje wordt toch niks denk ik. Lijkt mij leuk om een keer samen te bowlen dan.
Waar in het Noorden woon je?
Heb je mijn PM gelezen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Lolaatje het volgende:
Dan gaan we dat doenIk woon in Assen. Is het een idee om in Groningen te gaan bowlen?
Wil je ook mee, ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef Miss_paraplu het volgende:
lijkt mij ook wel gezellig.. keer iets drinken of zo.. wandelingetje stadspark..
Woon ook in het Noorden ..
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je mijn PM gelezen?
Bowlen in Groningen is helemaal prima.
OK, begin mei gaan wij met z'n tweeën bowlen in Groningen op het Gedempte Kattendiep. Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef Lolaatje het volgende:
Begin mei is wat mei betreft ook prima, dan kunnen we met z'n vieren, en anders hoor je van mij. Zeg het maar, wat jij tof vindt.
Mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, begin mij gaan wij met z'n tweeën bowlen in Groningen op het Gedempte Kattendiep. Leuk!
Nog voorkeur voor een datum? Ik kan letterlijk iedere dag.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
Ja als we naar het Spoorwegmuseum gaan dan betaal ik ook gewoon zelf he. Wil dat wel een keer zien. Misschien willen er ook anderen mee? Hoor het wel Socios.
Als je nou las wat lolaaatje zei wilde ze met 4-enquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, begin mei gaan wij met z'n tweeën bowlen in Groningen op het Gedempte Kattendiep. Leuk!
Nog voorkeur voor een datum? Ik kan letterlijk iedere dag.
Ik ben voorlopig niet in 's-Hertogenbosch. Tweede helft van mei zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wanneer gaan wij dat bakje koffie nu drinken Soos?
Hmm.. Das nou jammer. Laat me maar weten wanneer je er bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig niet in 's-Hertogenbosch. Tweede helft van mei zou kunnen.
Een buddy vriendschap gaat altijd uit van vrijwilligheid en dus de gezamenlijke inspanning om elkaar te helpen en steun te geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, lijkt mij vrij logisch dat ik betaal in dit geval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |