Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net een project terug gestuurd naar de tekentafel![]()
moet deze week livemaar de doorlooptijd is nu nog 6 weken....
* wel.o.k even onderduikt
perfectionisten ftwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Is het dan zo'n ramp?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Panda72 het volgende:
Waarschuw je je collega nog zo dat hij moet uitkijken dat hij niet struikelt met een doos gebak in zijn hand. Roept hij nog jaahaaa ik ben niet dom hoor. Stapt hij de lift in en.....
Hij is dus wel domquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Panda72 het volgende:
Waarschuw je je collega nog zo dat hij moet uitkijken dat hij niet struikelt met een doos gebak in zijn hand. Roept hij nog jaahaaa ik ben niet dom hoor. Stapt hij de lift in en.....
Was mijn schuld denk ik want hij keek naar mijquote:
Zijn schuld, hij vielquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was mijn schuld denk ik want hij keek naar mij
Ach ja ik had toch al gehad duhusquote:
niet eens onhaalbare planning... onmogelijk projectquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigonhaalbare planningen, dagelijkse kost hier
quote:
voor mij niet maar voor de projectleider wel, die zoekt nu een excuusquote:
Dat zijn helemaal de leukste... Ik zit nu al anderhalf jaar op een project, waarvan inmiddels de slogan is: Murphy was an optimistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet eens onhaalbare planning... onmogelijk project![]()
dus opnieuw beginnen
[..]
[..]
voor mij niet maar voor de projectleider wel, die zoekt nu een excuus
Ga die lift schoonlikken danquote:
ik heb sinds 2 maanden een project dat al 3 4 jaar looptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de leukste... Ik zit nu al anderhalf jaar op een project, waarvan inmiddels de slogan is: Murphy was an optimist
hier ook al 4 projectleiders gehad... ik ben de enige die er vanaf het begin nog op zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb sinds 2 maanden een project dat al 3 4 jaar loopten de 6de projectleider heeft
maar ik zal hem af krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |