Is ook een langzamer serie, duurde bij mij ook even. Kan me het ook voorstellen als mensen er minder door gegrepen worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
Eerste deel van DVD1 van Kommissarie Winter bekeken.
Moet er wel nog even inkomen. Nog niet zo pakkend meteen als Forbrydelsen, maar dat zal wel komen omdat mijn Zweeds iets minder is dan mijn Deens en ik eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel qua Denen en Zweden heb als Nederlanders met Duitsers.
Ben wel benieuwd of het mij gaat pakken, die serie.
zo dat scheelt nogal!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef krakkemieke het volgende:
Over 2 weken een afspraak in het ziekenhuis. Wachttijd volgens de site was 9 weken, maar er is een arts bijgekomen.
Ow das niet fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zolang ik blijf zitten gaat het ok maar ik moet niet opstaan.. Zonder alcohol krijg ik toch katers
Drink je genoeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zolang ik blijf zitten gaat het ok maar ik moet niet opstaan.. Zonder alcohol krijg ik toch katers
Oei, beterschap!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
goed idee, ik pak een pilletje. Fijn dat t weer beter gaat met jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow das niet fijn
Ik heb toen ik vannacht wakker werd nog een ibu genomen en nu nergens last van
Behalve dat ik er net achterkom dat mijn spice girls schoenen kapot zijn, niets van gemerkt vannacht
Gedeelde smart.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
jes, 2 mokken thee op. Maar zo weinig slapen na 3 nachten werken..helpt volgens mij 20 koppen thee nog nietquote:
au. Keelsnoepjes in handbereik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
Lijkt me wel, dan krijg je vanille cakejes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou dit te eten zijn zonder de cacaopoeder in de cupcakes? http://koekjeshoek.blogsp(...)akes-het-recept.html ik zie net dat de tht daarvan 2008 is
Ik las in eerste instantie ongezond geneukquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Sorry P ik heb niet al te goede foto's meer kunnen maken
Oh bah, dat ken ik ja.. zo irritant, alsof 1 van de 3 alleen al niet genoeg gedoe isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel een rare griep, of wat het ook is. Hoofdpijn, keelpijn én misselijk. Hello, can't I just pick one? [ afbeelding ]
Oe...alles in eenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel een rare griep, of wat het ook is. Hoofdpijn, keelpijn én misselijk. Hello, can't I just pick one? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |