Weg met emancipatiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen die stukken waar de man boven de vrouw wordt gesteld, en zeker op internationale vrouwendag
Wow, wat een eerquote:
Ooh, is de TT sarcastisch?quote:
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een woord met jou gewisseld IRL
Wacht even... Serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doen
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabubquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg met emancipatie
Overigens kan een vrouw in minirokje ook keurig zijn
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabub
quote:
Ahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabub
Die heeft issuesquote:
Overigens, niet dat ik dit nog hoef uit te leggen, maar goed, ik was niet bezig om een move te maken of zo.quote:
zal ik me ff voorstellen?quote:
Ja doe datquote:
Dat had ik er wel uit opgemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, niet dat ik dit nog hoef uit te leggen, maar goed, ik was niet bezig om een move te maken of zo.
Waar was je nu gisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhDan doe ik Bealzabub dus vandaag
[..]
Die heeft issues
lamequote:
JoeBravo-> J B -> do the mathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |