Weg met emancipatiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen die stukken waar de man boven de vrouw wordt gesteld, en zeker op internationale vrouwendag
Wow, wat een eerquote:
Ooh, is de TT sarcastisch?quote:
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een woord met jou gewisseld IRL
Wacht even... Serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doen
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabubquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg met emancipatie
Overigens kan een vrouw in minirokje ook keurig zijn
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het zal. 10 jaar meet in Stairways vorig jaar. We hadden nog geen 10 zinnen tegen elkaar gezegd voor je even moest aangeven dat je de baard maar eng vond en never nooit niet wat met mij zou doen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabub
quote:
Ahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw in een minirokje slaapt met Bealzabub
Die heeft issuesquote:
Overigens, niet dat ik dit nog hoef uit te leggen, maar goed, ik was niet bezig om een move te maken of zo.quote:
zal ik me ff voorstellen?quote:
Ja doe datquote:
Dat had ik er wel uit opgemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, niet dat ik dit nog hoef uit te leggen, maar goed, ik was niet bezig om een move te maken of zo.
Waar was je nu gisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhDan doe ik Bealzabub dus vandaag
[..]
Die heeft issues
lamequote:
JoeBravo-> J B -> do the mathquote:
Ja dat zei ik in dit topic ja, ik heb nooit een woord met jou gewisseld gastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja eh, hij doet niet anders toch...quote:
Dus joejoe, jij zit me dus vet te mesten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik bedoelde trouwens slapen met Asmodeus, aangezien dat de demon van de lust is (Bealzebub is van vraatzucht).
Blijkbaar hakte de drank er flink in. Aangezien ik pas laat en nuchter aan kwam en pas met mijn eerste biertje bezig was toen dit gebeurde, weet ik denk ik wel wiens woord ik hierin geloofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik in dit topic ja, ik heb nooit een woord met jou gewisseld gast
Joe is tof om te datenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde je date met Joe niet verstoren
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus joejoe, jij zit me dus vet te mesten?
Uhuuuuhquote:
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, hij doet niet anders toch...
Ik zou het niet weten, maar ik geloof jequote:
Ik had 1 wijntje op ofzo gastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar hakte de drank er flink in. Aangezien ik pas laat en nuchter aan kwam en pas met mijn eerste biertje bezig was toen dit gebeurde, weet ik denk ik wel wiens woord ik hierin geloof
Toch wel een beetje eiwitrijk he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef Rifoki het volgende:
Internationale vrouwendag, dames proficiat! Ik trakteer op gratis worst & melk. Inschrijven kan via PM.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had 1 wijntje op ofzo gastMaargoed, wat jij wil, dan heb ik je in your face afgewezen zonder dat je ooit iets tegen me hebt gezegd. Want zo ben ik
Ja, whatever.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar
Overigens, heb ik wel wat tegen je gezegd, ik heb alleen niet geprobeerd je te versieren.
Maar uit getuigen verslagen hier, heb je nogal vaak de indruk dat mannen dat proberen. Tikkie arrogant is dat wel
T is dat ik geen zin heb in een ban, anders zou ik de hele PM conversatie wel gequote hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zult het vast beter weten dan een man of vijf
Hoi..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Versieren? Zeker niet. Ik ben wel altijd aan het flirten, maar dat betekend meestal niks voor mij, buiten dan dat iemand wel leuk is, maar dat staat niet gelijk aan versierenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Mannen proberen vrouwen toch altijd te versieren/paaien? Ook al is het onbewust?
Ik betrap mezelf er wel op dat meestal te doen. Niet dat ik bij elke vrouw in haar broekje wil, maar het komt maar weinig voor dat ik dat soort zaken absoluut uitsluit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik behandel vrouwen over het algemeen exact zo ik mannen behandel, gewoon leuk doen, fijne avond hebben enzo. En bij sommige, zal ik na een paar uur misschien een versierpoging ondernemen als het gezellig genoeg is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Mannen proberen vrouwen toch altijd te versieren/paaien? Ook al is het onbewust?
Ik betrap mezelf er wel op dat meestal te doen. Niet dat ik bij elke vrouw in haar broekje wil, maar het komt maar weinig voor dat ik dat soort zaken absoluut uitsluit.
Mwah OK, flirten is misschien beter omschreven. Ben ik ook zeker schuldig aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Versieren? Zeker niet. Ik ben wel altijd aan het flirten, maar dat betekend meestal niks voor mij, buiten dan dat iemand wel leuk is, maar dat staat niet gelijk aan versieren
Dat doen vrouwen net zo goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwah OK, flirten is misschien beter omschreven. Ben ik ook zeker schuldig aan.
quote:
Q?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik had sowieso iemand anders op het oog die avond, en daar heb ik dan ook geslapen
Of zwaar paraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
Nou ja. Ik ga er standaard vanuit dat meneer niet geintresseerd is. Andersom vind ik een beetje arrogant, eigenlijk.
Beide niet aantrekkelijk iig.quote:
Dat idee heb ik ookquote:
Liever niet, legt nogal wat druk op een relatiequote:
Ik bedoel het niet zo, meer same differencequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever niet, legt nogal wat druk op een relatie
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo, meer same difference
Ongetwijfeld. Al geruime tijd niet geleegd!quote:
niet eens door t fuistje gerost?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Al geruime tijd niet geleegd!
Flirten? Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwah OK, flirten is misschien beter omschreven. Ben ik ook zeker schuldig aan.
jij sekst meteenquote:
Goede instellingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookWat bij mij ook meespeelt is schijt hebben aan of iemand anders je wel aantrekkelijk vindt. Zolang je ze maar aardig vinden. Ik kan niet zeggen dat ik een gewild object ben, maar die kennis weerhoudt mij er niet van te flirten
Niets te verliezen over het algemeen.
Ja waarom dat gedoe er omheen.quote:
Arme jongenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Al geruime tijd niet geleegd!
Ik zie ook niet wanneer iemand dat met mij doet hoor, ben een echte man wat dat betreft. Kan gelukkig wel inschatten wanneer vrouwen er niet van gediend zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instellingIk durf het niet en doe het ook nauwelijks
Ik heb ook nooit door dat iemand met me flirt of zo, ik heb wat dat betreft echt een betonblok voor m'n kop
Daar moet je ook niet over nadenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wanneer iemand dat met mij doet hoor, ben een echte man wat dat betreft. Kan gelukkig wel inschatten wanneer vrouwen er niet van gediend zijn
Echt, hoeveel potentiële sex ik al misgelopen ben nu ik er goed over nadenk...
Als iemand met dr hand onder je shirt zit, is t wel goed gok ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wanneer iemand dat met mij doet hoor, ben een echte man wat dat betreft. Kan gelukkig wel inschatten wanneer vrouwen er niet van gediend zijn
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee, anders zou ik immens verdrietig wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over nadenken.
True, maar dat is maar weinig gebeurd. Dus misschien valt het wel mee met die potentiële sex...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als iemand met dr hand onder je shirt zit, is t wel goed gok ik
Mij ook maar een paar keer, elke keer dezelfde persoon, beetje vaag, geilt giga op borsthaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True, maar dat is maar weinig gebeurd. Dus misschien valt het wel mee met die potentiële sex...
In dat departement heb ik ook geen bossen te bieden. Kan het kwaad als je me toch even aan haar voorstelt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij ook maar een paar keer, elke keer dezelfde persoon, beetje vaag, geilt giga op borsthaar
Nah, ik had voldoende volgens haar en ik heb wel borsthaar. Alleen heeft zij de neiging om als je met je handen vol met bier staat, je blouse los te knopen en dr hoofd tegen je borst te leggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dat departement heb ik ook geen bossen te bieden. Kan het kwaad als je me toch even aan haar voorstelt?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi..?Ik wilde Bab en Spirit niet storenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Die discussie is wel over geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde Bab en Spirit niet storen
Mooie tactiek, want dan kun ej d'r niet makkelijk afwerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik had voldoende volgens haar en ik heb wel borsthaar. Alleen heeft zij de neiging om als je met je handen vol met bier staat, je blouse los te knopen en dr hoofd tegen je borst te leggen
Daar zet ik mijn bier wel voor weg hoor, zeker als ik hetzelfde bij haar mag doen. Ik geil namelijk enorm op borsten, dus dat schept zeker een band.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik had voldoende volgens haar en ik heb wel borsthaar. Alleen heeft zij de neiging om als je met je handen vol met bier staat, je blouse los te knopen en dr hoofd tegen je borst te leggen
Borsten heeft ze welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn bier wel voor weg hoor, zeker als ik hetzelfde bij haar mag doen. Ik geil namelijk enorm op borsten, dus dat schept zeker een band.
Kan altijd bier over dr heen gieten hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooie tactiek, want dan kun ej d'r niet makkelijk afweren
't ziet er idd mooi uit buitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Oj, die zon...ik krijg zin in dingen die niet handig zijn op mijn werk
Dat zou heiligschennis zijn en derhalve doe ik dat dus niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Borsten heeft ze welooh en nadat ik t bier uitgedeeld had, deed ik t ook wel terug
maar niet in de club
[..]
Kan altijd bier over dr heen gieten he
Niet met jouw baas misschien, maar met Joe's collegaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Oj, die zon...ik krijg zin in dingen die niet handig zijn op mijn werk
Is wel zonde van t bier dan jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou heiligschennis zijn en derhalve doe ik dat dus niet..
Nee ook niet met joejoe's collegaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet met jouw baas misschien, maar met Joe's collega
Wel dan neem ik dr welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ook niet met joejoe's collega![]()
Dat is goed.quote:
Laatst zei je nog wat andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed.Ik hoef geen vrouwtje
Haha ja, maar nu even geen vrouwtje, het niet te ingewikkeld maken he.quote:
Man Meldt!quote:
Ingewikkeld? Welnee, niet als je je vorige nick kentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, maar nu even geen vrouwtje, het niet te ingewikkeld maken he.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ook niet met joejoe's collega![]()
Ach bij de juiste is het heul nie zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, maar nu even geen vrouwtje, het niet te ingewikkeld maken he.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Welnee, niet als je je vorige nick kent
Het is meer een 'een tegelijk' dingetjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach bij de juiste is het heul nie zo ingewikkeld
Dus het wachten is op t telefoontje dat je t weer mag komen fixxen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen, wereldreis naar Meppel weer gehad, en nu heerlijk mijn werk overdragen aan een niet al te snugger persoon.
Hoe is het met jullie?
Meer voor ons.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed.Ik hoef geen vrouwtje
Wil ze wel delen hoorquote:
Indeedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus het wachten is op t telefoontje dat je t weer mag komen fixxen?
quote:
quote:
Ik heb net een nieuwequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Talster, wanneer wordt ik nou eens jouw collega in SEX
Das best leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil ze wel delen hoor
edit - Met een andere vrouw
Nee joh, ik wil er dan juist geen vent bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das best leuk
En als je voor het eerst een vrouw ga doen misschien ook handig
Vind je het toch niet zo leuk kan je je storten op de man
quote:
Sowieso jaren '90quote:
Mijn eerste keer overviel me (terwijl ik t van tevoren wist) en nam zij vooral t initiatief en haar vriend deed lekker mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil er dan juist geen vent bij.
Ben jij even hard genaaidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is al de zoveelste sinds ik al op meerdere plekken heb gezegd dat te willen
Wat weet je dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Even een vraagje, wat is de meest ideale plek om iemand te zoeken die je hebt ontmoet maar zo stom bent geweest om ook maar iets te vragen waaruit te herleiden valt wie ze is. M.a.w. ik heb geen naam maar weet wel veel van de betreffende persoon.
Toch bemerk ik enige wrijving in deze postquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je voelt er niks van. Vooral omdat het op FOK zo ontransparant als de nete is.
over een plaat voor je kop gesprokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is al de zoveelste sinds ik al op meerdere plekken heb gezegd dat te willen
Nee hoor dat is hij nietquote:
Diegene die er nu naast zit is een oud collega die aangaf terug te willen in het team maar niet op zijn oude plekje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net als Tallyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor dat is hij niet
De functie is vervuld met oud modjes of met mensen die door andere zijn voorgedragen. Voornamelijk FA's die mensen hebben voorgedragen.
Van naaien is geen sprake
Ze woont in Nieuw-Vennep, heeft meegedaan aan spieren voor spieren spinning, haar broer heeft een handel in juwelen. Zij werkt als callcenter manager. leeftijd is tussen 27 en 35. Slank postuur, had een roze pruik op (handig dat carnaval). Stapt vaak in Amsterdam op het leidseplein.quote:
Ik vond het wel een leuke zin die goed slaat op het forum onderdeel SEXquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor dat is hij niet
De functie is vervuld met oud modjes of met mensen die door andere zijn voorgedragen. Voornamelijk FA's die mensen hebben voorgedragen.
Van naaien is geen sprake
opsporing verzochtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze woont in Nieuw-Vennep, heeft meegedaan aan spieren voor spieren spinning, haar broer heeft een handel in juwelen. Zij werkt als callcenter manager. leeftijd is tussen 27 en 35. Slank postuur, had een roze pruik op (handig dat carnaval). Stapt vaak in Amsterdam op het leidseplein.
Ze ging nog op wintersport... tot zover de nutteloze dingen die mij ook geen steek verder brengen.
Je weet dus niet waar ze werkt, waar precies ze stapt en waar die juwelenhandel zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze woont in Nieuw-Vennep, heeft meegedaan aan spieren voor spieren spinning, haar broer heeft een handel in juwelen. Zij werkt als callcenter manager. leeftijd is tussen 27 en 35. Slank postuur, had een roze pruik op (handig dat carnaval). Stapt vaak in Amsterdam op het leidseplein.
Ze ging nog op wintersport... tot zover de nutteloze dingen die mij ook geen steek verder brengen.
Slimmerd ben ik hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar ze werkt, waar precies ze stapt en waar die juwelenhandel zit?
Ja, weet wel dat het vaak logisch is hoor (als je de uitleg hoortquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Diegene die er nu naast zit is een oud collega die aangaf terug te willen in het team maar niet op zijn oude plekje.
Gaat zij je wel herkennen gok ikquote:
Is inderdaad vooral nutteloze informatie als je niets concreets weet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Wicked-Game het volgende:
Dan dus maar zoeken op Facebook op Nieuw-Vennep en hopen dat je haar herkent in de honderden resultaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Slimmerd ben ik he![]()
![]()
Maar ja alcohol, de flow etc... je vergeet soms de essentiele dingen. En nu... nu zit je dangeen nood aan de man maar wil dr wel eens zonder pruik ontmoeten. Want was wel erg gezellig
Dat waar ze stapt, dat heeft ze wel verteld... maar onthouden ho maar
Duidelijk, je wil niet graag genoeg. Moooovveee on!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat waar ze stapt, dat heeft ze wel verteld... maar onthouden ho maar
quote:
quote:
Wat denk je... no wayquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar ze werkt, waar precies ze stapt en waar die juwelenhandel zit?
Nou ja ze gaat naar cafebubbels, dat weet ik nog wel eigenlijk. Zal eens kijken of ik er achter ga komen. Als het mij lukt moet ik speurneus wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk, je wil niet graag genoeg. Moooovveee on!
Net als Tally ja.quote:
Het is niet andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, weet wel dat het vaak logisch is hoor (als je de uitleg hoort). Maar blijft jammer.
Misschien ooit, misschien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Net als Tally ja.
[..]
Het is niet anders
Aardbei gebakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wil jij ons eens even niet zo lekker zitten maken!
Mwah, ik heb niet zoveel met gebak...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wil jij ons eens even niet zo lekker zitten maken!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardbei gebakMet een chocolaatje erop!
Ik kan nog ff in de auto springen naar Tilburg natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardbei gebakMet een chocolaatje erop!
En dan? Samzz laten kotsen zodat jij een hapje kan krijgen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan nog ff in de auto springen naar Tilburg natuurlijk
Ze laat vast wel een gebakje voor mij over als ik al die moeite doequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan? Samzz laten kotsen zodat jij een hapje kan krijgen?
Hij was heel lekkerquote:
Dat kan je doen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan nog ff in de auto springen naar Tilburg natuurlijk
Gadverquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan? Samzz laten kotsen zodat jij een hapje kan krijgen?
Je leeft nogquote:
Check.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
10+ jaar op een kantoor werken en je bent vlaai echt wel bijhoorlijk zat
Ja, eigenlijk niet, zo van 12 tot 15u bezig met allemaal interviews en testsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij was heel lekkerVan de bakker
[..]
Dat kan je doen ja
Ja hoor, ben wel naar de klote maar we zijn er nog.quote:
En hij heeft nog geen Soft Kitty gezongenquote:
Al mn pa's collega's wisten altijd precies wanneer hij jarig wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Oh kut, je bent nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben wel naar de klote maar we zijn er nog.
Nu dadelijk weer door tot een uurtje of 5 vanacht
de winkel is nog steeds dicht dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben wel naar de klote maar we zijn er nog.
Nu dadelijk weer door tot een uurtje of 5 vanacht
Hoe weet jij dat zo zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hij heeft nog geen Soft Kitty gezongen
Gelukkig doe ik dat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Daarom trakteer ik nooit vlaaiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Nee mijn broertje doet niet aan carnaval dus de winkel is gewoon open.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de winkel is nog steeds dicht dus?![]()
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker
Hierna is het afgelopen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn broertje doet niet aan carnaval dus de winkel is gewoon open.
Heb veel gezongen maar volgens mij geen soft kitty, maar van vanacht weet ik weinig meer eerlijk gezegd
Nou ja, voor mij iigquote:
Altijd appel-kruimel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Aai poesjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
Soft kitty, warm kitty,
little ball of fur.
Happy kitty, sleepy kitty,
purr, purr, purr
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee en hoop dat ik vanacht mijn stem weer een beetje terug heb
Multivlaaiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken em ook gewoon uit mn hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
Soft kitty, warm kitty,
little ball of fur.
Happy kitty, sleepy kitty,
purr, purr, purr
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Aai poesje
Aai poesje
Aai poesje
STOUTE KAT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen die rijstevlaai oid kopen, willen mij niet op hun verjaardagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rijstevlaai, Luxe Rijstevlaai of iets met Mokka
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]LOL, ik ken em ook als RotkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik maak altijd monchou taart op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die rijstevlaai oid kopen, willen mij niet op hun verjaardag
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die rijstevlaai oid kopen, willen mij niet op hun verjaardag
Shit, had dat een maand terug gezegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak altijd monchou taart op m'n verjaardag
Kaastaart?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieuw, wat klinkt dat smerig zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb laatst spinazietaart gehad. Met slagroom. Was nog lekker ook.
Gewoon extra taart regelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
mrs stbabylon gaat morgen met de kok van het pension, die banketbakker is geweest, een taart maken voor haar verjaardag donderdag. Misschien moet ik even regelen dat ze zondagochtend een stukje mee heeft genomen
Zo heb ik een tijdje terug worteltjestaart gehad met een zoete saus. Ernstig goed (tegen alle verwachtingen in).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb laatst spinazietaart gehad. Met slagroom. Was nog lekker ook.
Je hebt er nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, had dat een maand terug gezegd![]()
En ik ben godgruwelijk zenuwachtig en dat blijf ook gewoon nog 3u zo
Je gaat me toch niet zeggen dat je monchoutaart niet kent?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Dat is het dus niet. Ik weet al wat ik aan ga schaffen op mijn verjaardag om mensen te trakteren.quote:
Die van de bakker, jaquote:
Neen, en zal het ook niet snel proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat je monchoutaart niet kent?
ik ga niet net doen of ik een heel verfijnde smaak heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de bakker, ja
Die van Multivlaai, nee
Mjah is dat dan zoet, nee toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Ik weet al wat ik aan ga schaffen op mijn verjaardag om mensen te trakteren.
Zonde. Het is echt mega lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, en zal het ook niet snel proberen.
Dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ga niet net doen of ik een heel verfijnde smaak heb.
Heb jij ondertussen nog geen alcoholvergiftiging opgelopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag, het is weer tijd om te gaan drinken
Het begint steeds erger te klinkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist wel, het smaakt ook als slagroomtaart, maar dan met een vleugje spinazie.
Hehe, veel plezier!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag, het is weer tijd om te gaan drinken
Stroopwafel bodemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zonde. Het is echt mega lekkerEen bodem van bastogne koeken, de monchou met een beetje citroensap erdoor geklopt erop smeren en een laag kersenmeuk erop.
Mjam
Je moet het gewoon eens proberen. Geen 'wat de boer niet kent, dat eet hij niet'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het begint steeds erger te klinken
Kaas in je taartquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde. Het is echt mega lekkerEen bodem van bastogne koeken, de monchou met een beetje citroensap erdoor geklopt erop smeren en een laag kersenmeuk erop.
Mjam
Ik zeg niet dat ik het niet zou proberen, alleen dat het smerig klinktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens proberen. Geen 'wat de boer niet kent, dat eet hij niet'.
Kwark is evenmin kaas alsdat yoghurt kwark is. Dus dat maakt geen sense.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kwark is toch ook een soort kaas? Kwarktaart is ook heel lekker.
Ik haat het om de brildragende nerd te zijn die elke discussie verpest met een Wikipedia-artikel, maar:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kwark is evenmin kaas alsdat yoghurt kwark is. Dus dat maakt geen sense.
Dat ken ik nietquote:
Zeik niet zo en proef het eens. Echt heerlijkquote:
Het staat op wikipedia dus is het waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik haat het om de brildragende nerd te zijn die elke discussie verpest met een Wikipedia-artikel, maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwark
Dat jij het geen kaas vindt doet daar toch niets aan af?
Oh God, weer zo'n figuur die denkt dat omdat het op wikipedia staat, het niet waar KAN zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het staat op wikipedia dus is het waar
Kwark is inderdaad een kaasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik haat het om de brildragende nerd te zijn die elke discussie verpest met een Wikipedia-artikel, maar:
Het enige verschil tussen yoghurt en kwark is dat er in kwark stremsel zit. Dus yoghurt is kaas zonder stremsel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon yoghurtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen yoghurt en kwark is dat er in kwark stremsel zit. Dus yoghurt is kaas zonder stremsel?
Sorry, maar er staat zat op wikipedia dat door de "gebruikers" erop is gezet en dat gewoon voor geen meter klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, weer zo'n figuur die denkt dat omdat het op wikipedia staat, het niet waar KAN zijn.
Soms kan je wel een beetje doordrammen/jankenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen yoghurt en kwark is dat er in kwark stremsel zit. Dus yoghurt is kaas zonder stremsel?
Dan vind jij het geen kaas en ik wel. Einde discussie, iedereen wintquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er staat ook genoeg op dat wel klopt. De bronnen kan je gewoon checken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar er staat zat op wikipedia dat door de "gebruikers" erop is gezet en dat gewoon voor geen meter klopt.
Er zullen wel wat dingen op staan die niet kloppen, maar het overgrote gedeelte is gewoon waarheid, Bea is de koninging, een stoplicht is rood, oranje, groen etc. etc. etc. Daar waar het dubieus wordt, zijn er voldoende moderators en andere gebruikers die de feiten in check houden. Pas bij zeer obscure onderwerpen kun je gaan twijfelen aan wikipedia.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar er staat zat op wikipedia dat door de "gebruikers" erop is gezet en dat gewoon voor geen meter klopt.
En zelfs dan kan je de bronnen checken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zullen wel wat dingen op staan die niet kloppen, maar het overgrote gedeelte is gewoon waarheid, Bea is de koninging, een stoplicht is rood, oranje, groen etc. etc. etc. Daar waar het dubieus wordt, zijn er voldoende moderators en andere gebruikers die de feiten in check houden. Pas bij zeer obscure onderwerpen kun je gaan twijfelen aan wikipedia.
Exact.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zelfs dan kan je de bronnen checken.
Soms?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms kan je wel een beetje doordrammen/janken
Dit dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag me af wat er met hem gebeurt als hij geen sex krijgt
Dat giltie als je er een hap in zetquote:
Ik weet wat het isquote:
Voegt een extra dimensie toequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat giltie als je er een hap in zet
[..]
Ik weet wat het is
Ik ken het broodjequote:
Dat klopt. Vanavond. En morgen. En overmorgen. En daar op volgende dagen.quote:
Oh? Why wasn't I informed!? Ik heb niet op jullie gerekend met het etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Vanavond. En morgen. En overmorgen. En daar op volgende dagen.
Zo vaak en hard mogelijkquote:
He, dit heeft niks te maken met geen seks krijgen, alles met geen gelijk krijgenquote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en Spirit moet gewoon haar bek houden
Wie heeft het over eten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Oh? Why wasn't I informed!? Ik heb niet op jullie gerekend met het eten
Laat mij ook even miepenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, dit heeft niks te maken met geen seks krijgen, alles met geen gelijk krijgen
Oh, en Spirit moet gewoon haar bek houden
Jij moet ook gewoon kappen met doen alsof alle mannen je willen, zo boeiend ben je echt nietquote:
Oh! * Samzzquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag niet, je moet blij zijn, want vrouwendag enzo
Ik ben er wel weer aan toequote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer aan toe
En boeken lezen over vreemdgaande vrouwen en zo helpen ook niet![]()
wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god, de hele badkamer wordt afgebrokenHopelijk hangen ze ook alles weer terug.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer aan toe
En boeken lezen over vreemdgaande vrouwen en zo helpen ook niet![]()
Het vrouwelijke equivalent van de e-penis denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon kappen met doen alsof alle mannen je willen, zo boeiend ben je echt niet
het plafond kwam naar beneden, dat zijn ze nu aan het maken door alles af te breken.quote:
Gaat hier ook gebeuren, zodra er een bepaald onderdeel binnen is en ik m'n design klaar hebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god, de hele badkamer wordt afgebroken
Een vrouw en t standje waarin je dr kapot gaat neuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat hier ook gebeuren, zodra er een bepaald onderdeel is en ik m'n design klaar heb
quote:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds........... kweenie hoelang weer eens alleen..quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw en t standje waarin je dr kapot gaat neuken?
Doelde er meer op, dat hij je niet van je 'probleem' kon afhelpenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst sinds........... kweenie hoelang weer eens alleen..
En gek genoeg vind ik het engDus nee daar ligt het dan weer niet aan..
Ik ben niet geil... Alsin de zin IK MOETquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doelde er meer op, dat hij je niet van je 'probleem' kon afhelpen
Je hebt nooit hoofdpijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet geil... Alsin de zin IK MOETMaar ik kan altijd
ooh, dan valt t mee. Je bent gestopt met lezen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet geil... Alsin de zin IK MOETMaar ik kan altijd
Nee.. Zelfs dan kan ikquote:
Ebooks! Multi taskingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dan valt t mee. Je bent gestopt met lezen?
Doelde meer op de needquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Zelfs dan kan ik
[..]
Ebooks! Multi tasking
Hmm, boss man is wel verrassend vrolijk en vriendelijk vandaag, zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag niet, je moet blij zijn, want vrouwendag enzo
Owh dat bedoel je.. Mja niet zo zeer seks..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doelde meer op de needje zei dat t boek niet hielp.
Zie je wel, je maakt dat niet alleen bij Snuit en mij los.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh en hij maakte een sexueel getinte opmerking
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je wel, je maakt dat niet alleen bij Snuit en mij los.
Ik denk dat ik t snap.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dat bedoel je.. Mja niet zo zeer seks..
Moeilijk uit te leggen..
Je wil op avontuurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dat bedoel je.. Mja niet zo zeer seks..
Moeilijk uit te leggen..
Nu maar wachten tot de mannen over elkaar heen buitelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil op avontuur
Vandaar dat dat Junglebroodje ook zo gevoelig bij je lag
hmm, een groot huis, leeg, alleen, gordijnen dichtquote:
Nog niet. Ze is nog een MILF Traineequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot de mannen over elkaar heen buitelen
Daar hoef ik niet op te wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot de mannen over elkaar heen buitelen
Want?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben nog te jong om vol overgave in de MILF-vijver te vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |