wij zijn allemaal vrolijk hoor, alleen popje heeft haar dag niet zo..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, hier is het ook zo gezellig![]()
![]()
WTF is dat met mensen die langer wakker blijven?? Chagerijnen in de dop ofzo??
Wat ben je liefquote:
Haha, nou heb je het verneuktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wij zijn allemaal vrolijk hoor, alleen popje heeft haar dag niet zo..
JA HEUS WELquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben je lief![]()
![]()
Doe ff normaal zeg.. Kom ik hier binnen om ruzie te schoppen?? Nee!
OKE NOU DOEI DANquote:
leukquote:
Nee, luister naar Hallelujah van BJ nog ffquote:
Doe eens ff normaal meidquote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Nopequote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je laat je toch niet wegjagen ofwel dan?
Tuurlijk, als je 12 bent en recalcitrant wil doen..quote:
Je hapt zo leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je 12 bent en recalcitrant wil doen..
gebuik gewoon het woord koppigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je 12 bent en recalcitrant wil doen..
Luister je al?quote:
en ik dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Trouwens, popje en koelkast, gaan jullie al slapen? Want ik ga dan ook.
Oh goedzo. Want ze waren over je aan het roddelenquote:
Ach, dat kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh goedzo. Want ze waren over je aan het roddelen
Volgens mij luistert zequote:
Dat zijn wij ookquote:
Ik keek je UI en dacht ff dat je WebHawk was. Met zijn vlassnorretje...quote:
Wij meiden slaan niet zo hardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
maar wat is het voor bulshit dat meiden wel mogen slaan, en als wij tik uidelen dat het meteen mishandeling is?
Babyfacequote:
Dat deed ie dus ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mannen mogen ook best terugslaan, als ze geslagen worden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:04 schreef Ragboer het volgende:
Ik trek mijzelf af als ik in de spiegel kijk.
Terecht wel, mits niet te hard..quote:
nee het was lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Terecht wel, mits niet te hard..
vind ik dus ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mannen mogen ook best terugslaan, als ze geslagen worden
van de mediamarktquote:
aids en zoquote:
Stel je niet zo aan zegquote:
nee niet popjequote:
Voel je je nu een stoer wijf??quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voel je je nu een stoer wijf??
Alsjeblieft zeg..
Mensen met zelfvertrouwen zijn aardig tegen anderen
wat grappig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg..
Ik vroeg het me al af waarom ik zo onzeker wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
voor aidsmensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
ik vind het zeer grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vinden jullie het zelf ook niet een betje sneu??
Nee he??
Have fun dan!
Is kennelijk niet nodig, lol genoeg hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef djkoelkast het volgende:
whiskers, vraag anders zelf een plaat aan
tis een verzoekjensmachinequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is kennelijk niet nodig, lol genoeg hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tis een verzoekjensmachine
je moet dragems niet zo serieus nemen, hij is een kloon van ragboer.
WATquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tis een verzoekjensmachine
je moet dragems niet zo serieus nemen, hij is een kloon van ragboer.
Jij zat net niet op de radio?? Maar ga jullie gang hoor, lol heb je nodigquote:
Shit, zit ik weer in het verkeerde account te posten.quote:
Ik heb niets naars over jou gezegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zat net niet op de radio?? Maar ga jullie gang hoor, lol heb je nodig
Het zit je dwars hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
ik trek geen partij in deze, al vind het wel beetje sneu dat koelkast zich laat slaan.. mjah hij zei dat ie het niet erg vind, dus zal het wel oke zijn
en ik quote me zelfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Shit, zit ik weer in het verkeerde account te posten.
Al deed je dat wel? Wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niets naars over jou gezegd
Je valt in herhaling,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
ik trek geen partij in deze, al vind het wel beetje sneu dat koelkast zich laat slaan.. mjah hij zei dat ie het niet erg vind, dus zal het wel oke zijn
Euh, het was echt niet slaan slaan hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat we beide anders in het leven staan
je zit op fok omdat je kinderen nooit bellen. geef het maar toequote:
Ach gelukkig deed jij het WELquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan had je een reden om die aidsbek open te trekken, en nu niet.
dus er is geen probleem toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh, het was echt niet slaan slaan hoor
bahquote:
Amen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:19 schreef Ragboer het volgende:
Gaan jullie maar lekker ruzie maken. Ruzie maken is voor het simpele volk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het klonk harder dan het was hoorEn normaal slaat ze niet hoor
fixedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:19 schreef Ragboer het volgende:
Gaan jullie maar lekker ruzie maken. Ruzie maken is voor het pauper volk.
Mooie muziek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:19 schreef Ragboer het volgende:
Haha, ik ga jullie nu wegjagen.En het mag, want snachts.
als je haar kan handelen is het goed toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het klonk harder dan het was hoorEn normaal slaat ze niet hoor
Ik heb Mooi Wark gedownload.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooie muziek hoor![]()
Alleen overdag niet tof.
Maak je nou maar niet druk johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als je haar kan handelen is het goed toch?
Wil niet lullig doen, maar heb jij niet een soort voorbeeld-functie??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan had je een reden om die aidsbek open te trekken, en nu niet.
hahahahahahahah why?????????????quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar heb jij niet een soort voorbeeld-functie??
Voor wat, mens waar heb je het over, ik bijt je kop eraf, en nou oprotten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar heb jij niet een soort voorbeeld-functie??
weet ik ook wel, en de 1 kan iets beter met dominanten vrouwen omgaan dan de ander. mijn voorkeur gaat uit naar de wa rustigere typesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak je nou maar niet druk johHeeft echt niets met geweld of handelen te maken hoor, het was gewoon goede radio
je houdt wel van bijten of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voor wat, mens waar heb je het over, ik bijt je kop eraf, en nou oprotten.
Popje is rustig hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik ook wel, en de 1 kan iets beter met dominanten vrouwen omgaan dan de ander. mijn voorkeur gaat uit naar de wa rustigere types
oooooooh dan kan ik dus gerust hoerensoep zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje is rustig hoor![]()
Het is een goeie actrice
Klopt, doeiiii!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gut, ik zal wel weer nergens iets van snappen en en oud lijk zijn dan...
Ik denk wel dat jij een kattenvrouwtje bent van in de 50quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
erg he dat je kinderen nooit bellenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef dragems het volgende:
[..]
oooooooh dan kan ik dus gerust hoerensoep zeggen
OPROTTEN?? BIJT JE KOP ER AF?? PARDON?? VOEL JE JE WEL LEKKER??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voor wat, mens waar heb je het over, ik bijt je kop eraf, en nou oprotten.
Nee dus,en dit slaat echt nergens meer op..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij een kattenvrouwtje bent van in de 50
popje is zeer lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OPROTTEN?? BIJT JE KOP ER AF?? PARDON?? VOEL JE JE WEL LEKKER??
Mag ik dat niet denken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus,en dit slaat echt nergens meer op..
Voel JIJ je wel lekker??? ga bingo spelen ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OPROTTEN?? BIJT JE KOP ER AF?? PARDON?? VOEL JE JE WEL LEKKER??
Ik volg het allemaal niet.quote:
sorry 60 dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus,en dit slaat echt nergens meer op..
waarom acteerd ze dan? schreeuw om aandacht waarschijnlijk. ze moet leren om aandacht op andere manier te vragen ipv van irritant te gaan doen. mjah da's jou taak kerelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje is rustig hoor![]()
Het is een goeie actrice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
hippe bejaarde spelen bridgequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voel JIJ je wel lekker??? ga bingo spelen ofzo.
Je neemt het allemaal wat te serieus ben ik bangquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom acteerd ze dan? schreeuw om aandacht waarschijnlijk. ze moet leren om aandacht op andere manier te vragen ipv van irritant te gaan doen. mjah da's jou taak kerel
Eerst moest ik jullie even allemaal shockeren.quote:
we weten wel dat je een poepdouwer bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eerst moest ik jullie even allemaal shockeren.
dat dit kan in nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ewa had je die zina uit overveg gezien zondag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:28 schreef dragems het volgende:
[..]
dat dit kan in nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa had je die zina uit overveg gezien zondag?
kan ook deels door drank komen. ik vind jullie nogsteeds beide tof en hoop dat jullie hetzelfde van mij vindequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wat te serieus ben ik bang
Nee, vergeet het maar... Dit is geen leuk plagerijtje meer meidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Weltruste schatje, sorry voor alles
kom je daar nu pas achter??? je hebt gewoon een naam gemaakt in onz radio waar je nooit vanaf komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus dit is normaal op Fok?
Dat ik het ff weet zeg maar
Ben je lekker en hou oud ben je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ook deels door drank komen. ik vind jullie nogsteeds beide tof en hoop dat jullie hetzelfde van mij vinde
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ook deels door drank komen. ik vind jullie nogsteeds beide tof en hoop dat jullie hetzelfde van mij vinde
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:29 schreef dragems het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter??? je hebt gewoon een naam gemaakt in onz radio waar je nooit vanaf komt
Jouw probleempje ligt een maand terug ofzo, toen heb je wat stennis geschopt. Nu krijg je het een beetje op je bord. Flauw? Misschien. Maar je was niet echt leuk toen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik die radio niet ad praat kreeg?? Goede reden hoor om me aidsbek te noemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:29 schreef dragems het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter??? je hebt gewoon een naam gemaakt in onz radio waar je nooit vanaf komt
de manier hoequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik die raio niet ad praat kreeg?? Goede reden hoor
Je reageerde nogal... apart?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik die radio niet ad praat kreeg?? Goede reden hoor om me aidsbek te noemen
Gefrustreerd ja.. En dus??quote:
sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat bepaalde mensen eerst even naar zichzelf moeten kijken voordat ze de schuld bij anderen gaan zoeken.
Nee, dat doen jullie niet, dat is voor tokkies.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:33 schreef Ragboer het volgende:
Wat een nep-rel zeg. Dat doen we op de Bunnikside beter.
pauper kakker dat je ook bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:33 schreef Ragboer het volgende:
Wat een nep-rel zeg. Dat doen we op de Bunnikside beter.
En ik denk dat anderen wel eens bij zichzelf mogen kijken en bedenken hoe zij zouden reageren als ze mij warenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat bepaalde mensen eerst even naar zichzelf moeten kijken voordat ze de schuld bij anderen gaan zoeken.
blijkbaar lees je de text niet goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik denk dat anderen wel eens bij zichzelf mogen kijken en bedenken hoe zij zouden reageren als ze mij waren
ja of je reageert en hapt niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik denk dat anderen wel eens bij zichzelf mogen kijken en bedenken hoe zij zouden reageren als ze mij waren
ooh ja je ging wegquote:
Aaangezien ik aan de lopende band sorry zeg: JAquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij er ooit sorry voor gezegd?
Zeik niet, het is een wisselwerking dragquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:34 schreef dragems het volgende:
[..]
blijkbaar lees je de text niet goed?
Nou dan is het nu weer goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aaangezien ik aan de lopende band sorry zeg: JA
drag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeik niet, het is een wisselwerking drag
seks???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou dan is het nu weer goedkusje over, gezellig doen, liefde, seks etc.
Of ik ben wie ik ben en als je me leert kennen zie je hoe lief ik ben?? Ik mag er ook zijn hoorquote:
ja ik denk ook dat ze dat bedoeltquote:
eerst wil ik weten hou oud je bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of ik ben wie ik ben en als je me leert kennen zie je hoe lief ik ben?? Ik mag er ook zijn hoor
ga weg danquote:
jij gaf ons die kans nooit, al vanaf je 1e bezoek is het enige wat we weten 'bon jovi en de rest is kut'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of ik ben wie ik ben en als je me leert kennen zie je hoe lief ik ben?? Ik mag er ook zijn hoor
Nee echt niet, maar ok als jij dat denkt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jij gaf ons die kans nooit, al vanaf je 1e bezoek is het enige wat we weten 'bon jovi en de rest is kut'.
je negeert me weer aidshoerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee echt niet, maar ok als jij dat denkt...
ik zou zeggen: op een hernieuwde kennismaking dan, ik ben niet haatdragendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee echt niet, maar ok als jij dat denkt...
oeh, wiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou er iemand bij kunnen halen die mijn muzieksmaak beter kent dan jij, en die jij ook kent, maar dat klinkt toch als een smoes
wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou er iemand bij kunnen halen die mijn muzieksmaak beter kent dan jij, en die jij ook kent, maar dat klinkt toch als een smoes
wut!?? wat kan ik daar aan doen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is werkelijk ongehoord, of je nou een rothekel aan ,e hebt of niet, dat je me een aidshoer of aidsbek of aidssmoel laat noemen, djkoelkast..
is koelkast de baas dan. ik hou er niet van als mensen me negeren als ik alleen maar probeer te helpen dan ga ik schelden ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is werkelijk ongehoord, of je nou een rothekel aan ,e hebt of niet, dat je me een aidshoer of aidsbek of aidssmoel laat noemen, djkoelkast..
meneer de grote baasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut!?? wat kan ik daar aan doen dan?
KOEST IEDEREEN roepen?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Dit zal jullie goed doen stelletje agressievelingen.
van deze muziek word ik agressiefquote:
Lees ff terug?? En hoort niet iedereen welkom te zijn hier??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:42 schreef djkoelkast het volgende:
En ik KEN je niet eens, dus waarom zou ik een hekel aan je hebben.
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees ff terug?? En hoort niet iedereen welkom te zijn hier??
als jij maar 1 keer reageerde op me zou ik misschien niet schelden op je. maarja blijkbaar wil je falen en geen hulp aannemen en zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees ff terug?? En hoort niet iedereen welkom te zijn hier??
Da's al weken geleden, wat mij betreft al lang en breed vergeten en vergeven hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, enige wat ik ooit heb gedaan is gefrustreerd zijn omdat ik juist jullie wou horen.. Sorry als dat verkeerd mijn strot uitkwam, ok.. Maar ik wou alleen jullie maar horen...
Huh???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:45 schreef dragems het volgende:
[..]
als jij maar 1 keer reageerde op me zou ik misschien niet schelden op je. maarja blijkbaar wil je falen en geen hulp aannemen en zo
en mijn hulp negerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, enige wat ik ooit heb gedaan is gefrustreerd zijn omdat ik juist jullie wou horen.. Sorry als dat verkeerd mijn strot uitkwam, ok.. Maar ik wou alleen jullie maar horen...
oooh dus nu wel. dus je ziet het welquote:
Maar niet bij de rest en ik heb er serieus een bezwaar tegen als ik een aidssmoel wordt genoemd. En daar kun jij best iets aan doen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's al weken geleden, wat mij betreft al lang en breed vergeten en vergeven hoor.
Euh ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar niet bij de rest en ik heb er serieus een bezwaar tegen als ik een aidssmoel wordt genoemd. En daar kun jij best iets aan doen ja
Ik bied mijn nederige excuses aan, kusje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar niet bij de rest en ik heb er serieus een bezwaar tegen als ik een aidssmoel wordt genoemd. En daar kun jij best iets aan doen ja
jij bent me baas nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen, svp geen aids*watdanook* meer tegen Whiskers2009 zeggen, dat is zeer ongepast.
Nietes, ik heb toen al jullie aanwijzingen opgevolgd, maar pc deed het gewoon niet, en daar werd ik NOG gefrustreerder vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:46 schreef djkoelkast het volgende:
Wat wel waar is is dat je altijd vragen negeert
Tegen die tijd sliep ik al, ik heb het alleen de volgende dag kunnen nalezen, was van beide kanten niet zo liev. Blijkbaar heeft dragems een beetje een pesthekel aan je, dat ga ik er echt niet uit krijgen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes, ik heb toen al jullie aanwijzingen opgevolgd, maar pc deed het gewoon niet, en daar werd ik NOG gefrustreerder van
Ik geloof er niks van, maar voor deze keer: okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik bied mijn nederige excuses aan, kusje?
als mensen vragen of je iets hebt gedaan geef dan goed antwoord. en niet ja heb ik gedaan. zeg dan wat je gedaan hebt en waar het mis ging. dan kunnen anderen beter helpenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes, ik heb toen al jullie aanwijzingen opgevolgd, maar pc deed het gewoon niet, en daar werd ik NOG gefrustreerder van
doe dan zelf ook moeitequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar voor deze keer: ok
Verdorie, het was toch duidelijk dat ik gefrusteerd was mbt tot mijn pc en niet de mensen???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tegen die tijd sliep ik al, ik heb het alleen de volgende dag kunnen nalezen, was van beide kanten niet zo liev. Blijkbaar heeft dragems een beetje een pesthekel aan je, dat ga ik er echt niet uit krijgen hoor.
Soepel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar voor deze keer: ok
Zeg dat dan dan en niet een half jaar laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:51 schreef dragems het volgende:
[..]
als mensen vragen of je iets hebt gedaan geef dan goed antwoord. en niet ja heb ik gedaan. zeg dan wat je gedaan hebt en waar het mis ging. dan kunnen anderen beter helpen
dat heb ik ook wel gezegd maar je was me weer aan het negerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dat dan dan en niet een half jaar later
Het is al een tijd terug, maar het kwam op mij niet zo over nee en ik denk op de anderen ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verdorie, het was toch duidelijk dat ik gefrusteerd was mbt tot mijn pc en niet de mensen???
Man, ik was supergefrustreerd omdat ik jullie wou horen en geen geluid kreeg.. Vat het op als compliment ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef dragems het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel gezegd maar je was me weer aan het negeren
ja idd maar nu ga ik zeker nog ff wachten op daft punkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:54 schreef djkoelkast het volgende:
Het feit dat we nu nog discussie voeren terwijl we een half uur terug al wilden slapen zegt toch ook al weer heel wat, namelijk dat we geen pesthekel aan je hebben en je niet laten stikken, want dan waren we net als ragboer gewoon naar bed gegaan.
Excuses dan, maar DAT was het welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is al een tijd terug, maar het kwam op mij niet zo over nee en ik denk op de anderen ook niet.
negeren zie ik toch niet echt als een compliment sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, ik was supergefrustreerd omdat ik jullie wou horen en geen geluid kreeg.. Vat het op als compliment ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat echt zo was dan bied ik mijn excuses aan voor het scheldenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuses dan, maar DAT was het wel
Ik heb (in mijn herinnering) niemand bewust genegeerd, kwam het zo over: excusesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:55 schreef dragems het volgende:
[..]
negeren zie ik toch niet echt als een compliment sorry
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
1 groot misverstand dus.
Ik stel groepsseks voor
nee wachten tot daft punk afgelopen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
1 groot misverstand dus.
Ik stel groepsseks voor
Ben jij mafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij gaan inderdaad nu lekker naar bed, morgen weer vroeg op![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb (in mijn herinnering) niemand bewust genegeerd, kwam het zo over: excuses
datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:56 schreef dragems het volgende:
[..]
als dat echt zo was dan bied ik mijn excuses aan voor het schelden
jij niet. alleen koelkast om 9:30quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ben jij maf
wij gaan inderdaad nu lekker naar bed, morgen weer vroeg op
Dat was echt zo ja. ik was superfrustie omdat ik die radio niet ad praat kreegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:56 schreef dragems het volgende:
[..]
als dat echt zo was dan bied ik mijn excuses aan voor het schelden
met daft punk zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dan hoop ik dat we nu allemaal weer blijer zijn
dan is het allemaal goed nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was echt zo ja. ik was superfrustie omdat ik die radio niet ad praat kreeg
ooh sorry. niet boos worden. ik vind mijn kop leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga heel stoer ook om 9.30 uur op ja
Ja? nou fijn dat we het uitgepraat hebben nu dan!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? nou fijn dat we het uitgepraat hebben nu dan!
gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? nou fijn dat we het uitgepraat hebben nu dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |