quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Voorlopig zit Maik wel aan de knoppen van Mo.
ja Coos dat is nu even niet belangrijk.. we zijn bezig met een raadsel in een raadsel in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Voorlopig zit Maik wel aan de knoppen van Mo.
Ja, ja, maak er maar een fakking grapje overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
Mijn apart had ze hem meegenomen...incl geheim..."Ik ben niet zindelijk"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
oja! die jongen is veels te liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is wel wat gewend ,vriendinnetje met borderline gehad en zo
Waar heb ik dat van de week al gehoord??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!
Najib Amhaliquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar heb ik dat van de week al gehoord??
zoniet, blijft alleen Mo nog over als hoogbegaafd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Flow3r het volgende:
Als Karim het waagt om te gaan zitten is Philip met éen minuut verdwenen
Leuke ava overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef beauterham het volgende:
Magische week, net zoals je verkering krijgt dan is het nieuwe er af
Karim is Baas!
van krap drie weken ook nog he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef PC eend het volgende:
Al het leed dat jooan moet verwerken vergelijkt karim tussen neus en lippen even met een verkering
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef Soury het volgende:
Gooi een paar schoenen in het zwembad en de hele familie incl. hond is plots vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |