Mo laat zich wel verwennen, terug doen ho maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Voorlopig zit Maik wel aan de knoppen van Mo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
ja Coos dat is nu even niet belangrijk.. we zijn bezig met een raadsel in een raadsel in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Ja, ja, maak er maar een fakking grapje overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
Mijn apart had ze hem meegenomen...incl geheim..."Ik ben niet zindelijk"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
oja! die jongen is veels te liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is wel wat gewend ,vriendinnetje met borderline gehad en zo
Waar heb ik dat van de week al gehoord??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!
Najib Amhaliquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar heb ik dat van de week al gehoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |