ja er wordt ook wel iets met kippen gedaan.quote:
vraag me af wat hij dan op tafel gaat zetten. Brood met kaas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef arise het volgende:![]()
, die van ..Toetje,toetje,toetje !!!!
Ze gaan toch vanavond bij hem eten ????
Oh God..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere week volgen we een nieuwe groep van vijf mensen, deze week doet oaKarel de Kakker
bekend uit Gooische Meisjes mee
Yep de eerste of de tweede weekquote:Op woensdag 27 april 2011 13:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hadden ze de eerste week niet een pedo in het gezelschap?
Dat kan best hoor. Als je goed leest zie je dat dit over een programma op SBS6 gaat. Dus als het niet zo'n gierige real-life-serie is, betekent het gewoon dat het een al bestaand programma, docu of reportage is, met een SBS6-intro.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Tezz het volgende:
Ben ik nou gek? Dit is toch gewoon een oude serie van het net5 programma Smaken Verschillen met een Komen Eten-sausje erover? Ik heb dit al ooit gezien hoor, met die taartenbakster en die jager....
Ja meneer Van Baalen, ik kan lezen. En ik weet ook heel goed uit welke koker dit soort programma's komen. Maar als SBS6 zegt dat het een nieuw programma is genaamd 'Komen Eten' dan is dat dus incorrect, want het is een oud programma genaamd Smaken Verschillen. Ik heb het al ooit gezien in ieder geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat kan best hoor. Als je goed leest zie je dat dit over een programma op SBS6 gaat. Dus als het niet zo'n gierige real-life-serie is, betekent het gewoon dat het een al bestaand programma, docu of reportage is, met een SBS6-intro.
nou ja, hoe wil je dan dat ze t verkondigen? "het oude programma Smaken Verschillen is terug op de buis! Dit keer onder de naam 'Komen Eten' " ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja meneer Van Baalen, ik kan lezen. En ik weet ook heel goed uit welke koker dit soort programma's komen. Maar als SBS6 zegt dat het een nieuw programma is genaamd 'Komen Eten' dan is dat dus incorrect, want het is een oud programma genaamd Smaken Verschillen. Ik heb het al ooit gezien in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |