maar dat is voor mijn de lol van radio, zelf doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SAM speelt ook geheel zelfstandig, hier nu 24/7 zonder toezicht, én geheel programmeerbaar
Ligt eraan wat je doel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is voor mijn de lol van radio, zelf doen
in FF nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, op de DM (in Chrome) heb ik wel een slanke en dus niet misvormde UI
Ja, snap ii.. Maar Friem wil ook radio maken als hij slaapt enzo.. En dan is programmeren wel handig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muziek maken maar dan anders
wat ik zondagavond doe zeg maar
probeer eens op play (of F5) te klikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, snap ii.. Maar Friem wil ook radio maken als hij slaapt enzo.. En dan is programmeren wel handig..
Al is KSC nou weg bij mij, hoor niks meer..
Nou hier zit ie weer tussen de draaideur hoor poesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar ik vind die misvormde juist zo
Ach, als je mij maar lief vindt, laat die UI maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou hier zit ie weer tussen de draaideur hoor poes
Waar jullie allemaal energie voor hebben midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ff aan het proberen met VDJ
quote:
De energie is inmiddels ver te zoeken hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar jullie allemaal energie voor hebben midden in de nacht
Slim plan ivm werk hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De energie is inmiddels ver te zoeken hoor![]()
dadelijk weer bedje opzoeken
Bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |