ik heb niet alles mee gekregen, maar hierbij ook even een virtuele steun in je rugquote:
ff een update voor jouquote:
oke, ik hoor het wel van je...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff een update voor jou![]()
Shoutcast is toch gelukt.![]()
Wil nog ff testen via vdj maar verwacht geen problemen.![]()
Allen de naam tag wil niet mee wijzigendat moet ik nog uitzoeken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
aaaah waarom bevat supermario geluidik zet dat spelletje aan en ineens kei hard dat muziekje
Nouja, dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Weten je ouders gelijk dat je nog niet slaapt
Jaaa, Music-chat met mooie nrsquote:
werk jij met vdj?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff een update voor jou![]()
Shoutcast is toch gelukt.![]()
Wil nog ff testen via vdj maar verwacht geen problemen.![]()
Allen de naam tag wil niet mee wijzigendat moet ik nog uitzoeken
En ik snap er geen moer vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
Ik werk met SAM broadcast
het doet me zo denken aan vroeger met mijn twee draaitafels op de piraat, en ik kan er mee lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
JP gebruikt ook vdjquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
het werkt echt perfekt, je moet er alleen bijblijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JP gebruikt ook vdj![]()
ik begrijp er alleen geen reet van
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootjequote:
en ik gebruik VDj voor ONZ radioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootje
quote:
Ja, zo ver was ik nog net wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootje
Ah okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
programma's om internetradio mee te maken
Jij hoort al te slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura() wordt wakker, ik ga even wat liefde bij haar zoeken,
Slaap lekker iedereen.
Sterkte kerel, tot laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura() wordt wakker, ik ga even wat liefde bij haar zoeken,
Slaap lekker iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |