stomp hem en laat haar gezicht in een vlinder schminken. Was toch niet zo liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hij had mijn toestemming, sterker nog, zonder mij zouden de ex en de maat niet bij elkaar zijn. Alleen, dat maakt het er niet makkelijker op.

quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
stomp hem en laat haar gezicht in een vlinder schminken. Was toch niet zo lief
 , ik heb nog gelezen wat er aanvankelijk stond.
, ik heb nog gelezen wat er aanvankelijk stond.

ach anders stuur je toch ff een foto van je schwanz naar dr toe?quote:

quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach anders stuur je toch ff een foto van je schwanz naar dr toe?

Ja ik snap ook niet helemaal wat hij wil bereiken met die foto naar zijn ex sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie van puma hoe het is afgelopen

Ik behoud me het voorrecht een van mijn kant uit, fatsoenlijk einde aan de relatie te bewerkstellen. Ofschoon ik al het contact met haar heb verbroken nadat hun tweeen wat kregen, en daar ben ik best blij mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Thaboel het volgende:
ach anders stuur je toch ff een foto van je schwanz naar dr toe?

Lol, als ik wil ziekken dan hoef ik alleen maar 1 van de vele opgeslagen msn gesprekken naar dr vriend toe te sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Thaboel het volgende:
Heel volwassen braamyo!
Maar ze een beetje zieken kan altijd
Een opmerking zoals: 'heeft ze nog last van de jeuk' ofzo is altijd lachen

lol whut?quote:

Als binnenskaper moet je ook gewoon een xbox of ps3 op de kamer hebben. Of een shitzooi aan bier zoals achjaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef Braamyo het volgende:
Hoe denk je anders dat ik 4 maanden KAF heb overleeft.... of het binnenslaper zijn. Je moet wat te doen hebben hea

Ik heb een Xbox, maar das voor ''on the side'' voor na het huiswerk en het onderhouden van sociale contacten. En bier probeer ik alleen thuis te drinken (of in de kroeg vlak bij thuis) want als ik door de weeks aan het bier ga dan kan ik net zo goed stoppen met six-pack trainingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Thaboel het volgende:
Als binnenskaper moet je ook gewoon een xbox of ps3 op de kamer hebben. Of een shitzooi aan bier zoals achja

En waarom is bier dan zogenaamd zo slecht voor je sixpack?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox, maar das voor ''on the side'' voor na het huiswerk en het onderhouden van sociale contacten. En bier probeer ik alleen thuis te drinken (of in de kroeg vlak bij thuis) want als ik door de weeks aan het bier ga dan kan ik net zo goed stoppen met six-pack training

Van bier word je gewoon dik... en bij mannen gaat het in de buik zitten. Dacht dat het algemeen bekend was?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Lightning_NL het volgende:
En waarom is bier dan zogenaamd zo slecht voor je sixpack?

Fabeltje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Van bier word je gewoon dik... en bij mannen gaat het in de buik zitten. Dacht dat het algemeen bekend was?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |