Verbale aanvaring met <stoere vent smiley invoeren>quote:
Close enough.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Verbale aanvaring met <stoere vent smiley invoeren> :p.
altijd jammer en zwaar respectloos van die kerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Verbale aanvaring met <stoere vent smiley invoeren>.
En Thaboel, niet zo zeer stalken. Maar mij opbellen met wangesprekken en dan vragen of we nog gaan neuken vanavond, terwijl ik al jaren met <stoere vent smiley> samen ben, vind ik heel respectloos. Heb altijd gevraagd dat <stoere vent smiley> zich er buiten hield, maar toevallig kwamen zij elkaar een keer tegen 2u nadat ik zo'n belletje had ontvangen dus <stoere vent smiley> wilde er toch wat van zeggen.
Stemverheffen is rang afhankelijk. Welke rang/stand heeft jouw schatje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef EllaN het volgende:
[..]. Nah ik hoorde dat het op wat stemverheffingen na een vrij beschaafd gesprek was.
Of zodanig praten dat men het als schreeuwen ervaart.quote:
#winningquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef EllaN het volgende:
Thaboel, het was ook niet bedoeld als een poging om mij terug te krijgen, maar gewoon om mij te zieken. Ook continu grapjes in poging om mij en mijn relatie te kleineren. Ik zat er niet zo mee, het was vooral gewoon zielig en irritant.
En Cobra, hij is warlock met tigerblood!
Tijgerbloed!? Hij zit toch niet bij LMB?quote:
Nee haha.. Zoek maar op wat Charlie Sheen tegenwoordig uitvoert als je wakker wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijgerbloed!? Hij zit toch niet bij LMB?
Exactquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Thaboel het volgende:
Ellan dat is het gewoon een zielig pestventje
WTFquote:
Dat valt toch inderdaad best mee....?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:33 schreef m.k het volgende:
en je moet een gewicht van 5 kilo minimaal 8 meter achterwaarts gooien, is dat niet wat ver?
Heb het gewoon nog nooit gedaan, vind het ver klinken. Maar het zal wel te doen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat valt toch inderdaad best mee....?
Ow ow ow, ik doe ook mee aan soap.... ex neukt al 1,5 week met me beste maatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Thaboel het volgende:
En om ff mee te doen aan puma's soap. Ex wil me terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |