Goedemiddag!quote:
Goedemorgen US of A.quote:
dat van dat gewicht staat ook in de lijst van de sporttesten die je moet afleggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:33 schreef m.k het volgende:
Brief van het CIOS binnen, ondanks dat ze op de open dag zeiden dat er geen reken ene taal toets zou zijn staat dat toch in de brief![]()
en je moet een gewicht van 5 kilo minimaal 8 meter achterwaarts gooien, is dat niet wat ver?
Ja duhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat van dat gewicht staat ook in de lijst van de sporttesten die je moet afleggenbeter lezen
hm ok, nouja het zal wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
Achterwaarts is makkelijker dan voorwaarts. Dus... Nee.
Advies van Doctor Phil C4; dont go there.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Thaboel het volgende:
En om ff mee te doen aan puma's soap. Ex wil me terug..
+1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Advies van Doctor Phil C4; dont go there.
Hou je vrouw er even buiten ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zie me ex-verkering/verloofde nog elke dag.
Hoef dr echt niet terugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Royyy het volgende:
Misschien moet je ook maar een foto sturen?
Ja vergrotingen zijn nu niet echt goedkoop.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:57 schreef Thaboel het volgende:
En ik ga echt geen foto van me schwanz sturen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vergrotingen zijn nu niet echt goedkoop.![]()
Ik heb een oud scharrel met een grote mond, maat gelukkig nu geen last meer van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoef dr echt niet terugAltijd jammer
dat ze dat bedenkt als je een nieuwe vriendin heb
En ik ga echt geen foto van me schwanz sturen
@ellan ik heb gelukkig nooit een vriendin hier uit het dorp of binnen een straal van 5km dus kom mvr ex ook nooit tegen vind het wel best
Om laten leggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een oud scharrel met een grote mond, maat gelukkig nu geen last meer van.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vergrotingen zijn nu niet echt goedkoop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |