quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoïst, ik houd het voor mezelf
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoïst, ik houd het voor mezelf
Ah joh, dat durven ze toch nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..
Op dinsdag is het bijna woensdagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals zeggen: dinsdag, bijna vrijdag. Dan snap je er dus echt geen jota van.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bent
Ik heb vandaag een van m'n minder blonde dagenquote:
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zettenquote:
Ik heb een pantalon aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bent
Tenzij je een decolleté hebt, ben je veilig. Je bent inderdaad goed voorbereid, dat wordt een succes vanmiddagquote:
Bij mijn telefoon krijg je dat geluid niet te horen wanneer je hem op het profiel stil zetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zetten![]()
Irritant!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zetten![]()
Niet teveel, ik heb een gesprek met een vrouw.. dan wordt dat meestal niet als positief beschouwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij je een decolleté hebt, ben je veilig. Je bent inderdaad goed voorbereid, dat wordt een succes vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Nee, een pantalon is een nette broekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heet een broek. Dure gepraat ook altijd.
Een pantalon is een soort broek, niks dure praat bij de primark heb je een pantalon voor 10 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een pantalon is een nette broek
is wel ietsje andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn ogen zit er ook wel een verschil, volgens mij ook wel algemeen geaccepteerd, de Van Dale loopt altijd achter de trends aan hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekMaar in mijn hoofd is het inderdaad een soort broek, een nette, met zon gestreken vouw... maar das dus blijkbaar fout
Dat heb ik ook altijd gedachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekMaar in mijn hoofd is het inderdaad een soort broek, een nette, met zon gestreken vouw... maar das dus blijkbaar fout
maakt hier geen verschilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn telefoon krijg je dat geluid niet te horen wanneer je hem op het profiel stil zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |