Je zult ook wel veel lezen neem ik aan? Ik wilde wat boeken gaan kopen over een aantal historische figuren. Einstein, JFK, Edison, Che Guevara... (ik noem nou maar een paar willekeurige namen) Heb je misschien tips? Het gaat me dus vooral om autobiografische boeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo 'apache' gatling gun? De apaches hadden er weinig mee te maken.
Black Hawk was een stamhoofd van de Sauk Indianen, dus niet vernoemd naar een stam. De Blackfoot indianen zijn er wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Hihi niet te snel he
Maar alle amerikaanse gevechthelicopters op de cobra na zijn dus vernoemd naar indianenstammen:
Kiowa
Chinook
BlackHawk
Iroquois
Apache
Comanche
Over einstein zijn hele mooie docu's gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je zult ook wel veel lezen neem ik aan? Ik wilde wat boeken gaan kopen over een aantal historische figuren. Einstein, JFK, Edison, Che Guevara... (ik noem nou maar een paar willekeurige namen) Heb je misschien tips? Het gaat me dus vooral om autobiografische boeken.
Ah cool, ik heb nog de autobiografie besteld van Nikola Tesla naar aanleiding van een topic hier. Meestal als je bol.com opgaat en zoekt op de namen van die personen heb je de autobiografie voor een zacht prijsje meestal wel te pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je zult ook wel veel lezen neem ik aan? Ik wilde wat boeken gaan kopen over een aantal historische figuren. Einstein, JFK, Edison, Che Guevara... (ik noem nou maar een paar willekeurige namen) Heb je misschien tips? Het gaat me dus vooral om autobiografische boeken.
Heel erg bedankt! Die titels ga ik opschrijven en binnenkort even bestellen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah cool, ik heb nog de autobiografie besteld van Nikola Tesla naar aanleiding van een topic hier. Meestal als je bol.com opgaat en zoekt op de namen van die personen heb je de autobiografie voor een zacht prijsje meestal wel te pakken.
Als je een beetje een cool verhaal wil lezen waar je zo doorheen bent raad ik No Surrender: My Thirty Year War van Hiroo Onoda aan, die vond ik echt geweldig om te lezen.
Einstein was trouwens een razende seksmaniak die de hele tijd de clown liep uit te hangen. Als je echt de grondslag wil weten van de relativiteitstheorie moet je bij Henri Poincare zijn.
Gewoon goede boeken, geen criteria aan verbonden. Maar het gaat me vooral erom dat de boeken gaan over de grote namen uit het verleden. Iedereen kent ze wel bij naam, maar ik vind het ook leuk om wat meer achtergrond te weten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef Pandora73 het volgende:
Zoek je nou alleen autobiografieën (door de mensen in kwestie zelf geschreven) of biografieën?
Oh trouwens, de autobiografie van de uberbaas Fridtjof Nansen lijkt me heel erg goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heel erg bedankt! Die titels ga ik opschrijven en binnenkort even bestellen.
Omdat je nogal specifiek naar autobiografieën vroeg, vandaar mijn vraag:quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Gewoon goede boeken, geen criteria aan verbonden. Maar het gaat me vooral erom dat de boeken gaan over de grote namen uit het verleden. Iedereen kent ze wel bij naam, maar ik vind het ook leuk om wat meer achtergrond te weten.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Omdat je nogal specifiek naar autobiografieën vroeg, vandaar mijn vraag:
[..]
Er waren meerdere soorten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een krokodil leefde 200 miljoen jaar geleden al, dus dat is ook in het dinosauriërs tijdperk,
ah... wat een skattiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:14 schreef hexta het volgende:
[..]
Er waren meerdere soorten.
Rat-Croc
[ afbeelding ]
Boar-Croc
[ afbeelding ]
Duck-Croc ()
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien kon de boar-croc vrij hard rennen.
De Duck-Croc was een veggie.
Dit is geen Apache Gatling Gun.... De apache heeft een: M230 chain gun.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef spacer1 het volgende:
Dat de kogels uit een apache gatlin gun rood zijn wanneer afgevuurd door de snelheid en hitte,
Jij bent wakker heh ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef MichaelCampwood het volgende:
Het enige dat we kunnen weten is dat we niets weten.
klaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent wakker heh ?![]()
Triest verhaal eigenlijk..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
Het vliegtuig, uitgevonden door de Wright broers Wilbur & Orville Wright vonden het vliegtuig uit, ze dachten dat de snellere transport mensen meer met elkaar in verbinding zouden komen en oorlog daardoor niet meer zou ontstaan.
Wilbur overleed in 1912 maar Orville (die het eerste werkende prototype vliegtuig bestuurde) leefde tot 1948, hij zag hoe zijn uitvinding werd gebruikt om hele steden te bombarderen en hoe het gebruikt werd om de atoombommen op Japan te gooien tijdens de tweede wereldoorlog.
De ironie is wel disturbing.quote:
Sowieso kennen ze er geen bami en nasi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef henrivo het volgende:
Chinees eten zoals wij dat hier kennen van de afhaalchinees, dat kennen ze in China helemaal niet!
/nutteloosfeitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |