leg uit dan ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef vosss het volgende:
Misschien dat een kip er eerder was dan een kippenei, maar er waren lang voordat er kippen waren al gewoon eien hoor
o Ja... heh heh maar ik had het over de Kipquote:
Onzin. Het hangt ervan af of je een kippenei definieert als een ei waaruit een kip komt, of een ei dat uit een kip gekomen is. In het eerste geval was het ei er eerder, en kwam dat kippenei uit een beest dat evolutionair vóór de kip kwam. In het tweede geval was de kip er eerder, en kwam die kip uit een xxx-ei, waarbij xxx het dier is dat evolutionair vóór de kip kwam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een kip doet 25 uur over productie ei.
en de Kip was er eerder dan het Ei![]()
http://www.nu.nl/wetenschap/2292519/kip-kwam-echt-ei-.html
Kippen stammen uit het Jura, ongeveer 200 miljoen tot 145 miljoen jaar geleden. De tamme kip is een gedomesticeerde mix van de rode en grijze kamhoen uit Zuid-Oost Azië waar de kip ongeveer 6000-4000 jaar geleden gedomesticeerd werd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kiek dan![]()
dit zijn krokodilleneieren
[ afbeelding ]
en een krokodil leefde 200 miljoen jaar geleden al, dus dat is ook in het dinosauriërs tijdperk,
dus ja in dat geval kan je zeggen dat het ei er eerder was dan de kip,
al heb ik geen idee hoelang ''de kip'' al bestaat
Je had het over een kip en over een ei. Niet over een kippeneiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o Ja... heh heh maar ik had het over de Kip
En dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Onzin. Het hangt ervan af of je een kippenei definieert als een ei waaruit een kip komt, of een ei dat uit een kip gekomen is. In het eerste geval was het ei er eerder, en kwam dat kippenei uit een beest dat evolutionair vóór de kip kwam. In het tweede geval was de kip er eerder, en kwam die kip uit een xxx-ei, waarbij xxx het dier is dat evolutionair vóór de kip kwam.
ik dacht dat jullie dat wel snaptequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Je had het over een kip en over een ei. Niet over een kippenei
Ah aan jou heb ik tenminste ietsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kippen stammen uit het Jura, ongeveer 200 miljoen tot 145 miljoen jaar geleden. De tamme kip is een gedomesticeerde mix van de rode en grijze kamhoen uit Zuid-Oost Azië waar de kip ongeveer 6000-4000 jaar geleden gedomesticeerd werd.
Wees dan duidelijk in je posts man! Ze laten veel te veel ruimte open voor verkeerde interpretaties, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie dat wel snapte
nah... zand eroverquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk in je posts man! Ze laten veel te veel ruimte open voor verkeerde interpretaties, dat blijkt maar weer.
En dan net doen of wij het schuld zijn met je ik dacht dat jullie dat wel snapte maar kennelijk zijn jullie dom.![]()
!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah aan jou heb ik tenminste iets![]()
De Dodo is toch de voorganger van de kip? Die was er toch ook al in de prehistorie...?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kiek dan![]()
dit zijn krokodilleneieren
[ afbeelding ]
en een krokodil leefde 200 miljoen jaar geleden al, dus dat is ook in het dinosauriërs tijdperk,
dus ja in dat geval kan je zeggen dat het ei er eerder was dan de kip,
al heb ik geen idee hoelang ''de kip'' al bestaat
De dodo stamt af van de duif.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De Dodo is toch de voorganger van de kip? Die was er toch ook al in de prehistorie...?
Sorry, brede interesses.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Is er ook iets wat je niet weet?
Hoezo 'apache' gatling gun? De apaches hadden er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef spacer1 het volgende:
Dat de kogels uit een apache gatlin gun rood zijn wanneer afgevuurd door de snelheid en hitte,
Hihi niet te snel hequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo 'apache' gatling gun? De apaches hadden er weinig mee te maken.
Weetje: 'Apache' betekent 'vijand'.
Edit: Nu zie ik het, de helikopter Apache, ik dacht de indianenstam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |