Goh, gemiste kans?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ze willen toch meer sex op tv waarschijnlijk , zegt laura
Laat mijn moeder er buiten ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Roguee het volgende:
Tuuuuuuuurlijk Servio, moeder theresa is er niets bij.
Bah, sex denkt ze.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lantaarnpaal willen mensenn sex op tv.
Benadeeld nah vind ik echt wel meevallen hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben idd geen opgever. sta voor een relatie![]()
Maar je kunt niet ontkennen dat z behoorlijk benadeeld is
Zoals eerder gezegd komt ze binnen een week los. nog 3 dagen te gaan
Tsja zij doet het nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lantaarnpaal willen mensenn sex op tv.
Als nou iemand als Jaap van DGK eruit was en weer terug kwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef xxbritt het volgende:
Jammer dat Maik zo'n natte dweil is, als er nou een echte reller terug kwam dan had het nog spannend kunnen worden.
qftquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
En de ware aard van sommige mensen komt weer aardig boven.
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
En de ware aard van sommige mensen komt weer aardig boven.
Ik vond niet dat ze echt blij waren, meer verbaasd...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oh wat waren ze allemaal blij toen hij binnen kwam...
Maar nu gaan ze lullen![]()
Wel goed voor iemand die werkt in een kinderdagverblijf.quote:
Dat zijn er wel meer niet, over een uurtje ontstaan er 2 kampen in het huis: 1 voor Maik, en 1 tegen Maik.quote:
Ja stelletje facking schijnheilenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oh wat waren ze allemaal blij toen hij binnen kwam...
Maar nu gaan ze lullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |