Ga jij eerst eens wat researchen in de cossen voor je dom uit je nek loopt te lullen...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef KlownJB het volgende:
Misschien heeft ie ook een nieuw geheim. Hij had het toch over een deal? En het lijkt me dat alle muziekjes ook clues zijn?
De deal is, als hij wint dan deelt hij zijn prijs met nummer 2 dus krijgt hij maar 50.000quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef KlownJB het volgende:
Misschien heeft ie ook een nieuw geheim. Hij had het toch over een deal? En het lijkt me dat alle muziekjes ook clues zijn?
Hij weet van niets.. zegt ie...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef soyChantal het volgende:
wtf zegt ie helemaal niks over dat het geheim van laura en guido is geraden
We hebben wel allemaal gekeken toch.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef ikke79 het volgende:
moesten ze daar nou zoveel ophef over maken
Ik heb toch geen kastje van skoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben wel allemaal gekeken toch.
uh hoezo?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet gek Die wordt al 3 weken benadeeld
goeienavond Stabilityquote:
Ah zo die deal. Mja dan zal het muziekje een keer geen hint zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De deal is, als hij wint dan deelt hij zijn prijs met nummer 2 dus krijgt hij maar 50.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |