Bah, sex denkt ze.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lantaarnpaal willen mensenn sex op tv.
Benadeeld nah vind ik echt wel meevallen hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben idd geen opgever. sta voor een relatie![]()
Maar je kunt niet ontkennen dat z behoorlijk benadeeld is
Zoals eerder gezegd komt ze binnen een week los. nog 3 dagen te gaan
Tsja zij doet het nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
Als nou iemand als Jaap van DGK eruit was en weer terug kwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef xxbritt het volgende:
Jammer dat Maik zo'n natte dweil is, als er nou een echte reller terug kwam dan had het nog spannend kunnen worden.
qftquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
En de ware aard van sommige mensen komt weer aardig boven.
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond niet dat ze echt blij waren, meer verbaasd...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oh wat waren ze allemaal blij toen hij binnen kwam...
Maar nu gaan ze lullen![]()
Wel goed voor iemand die werkt in een kinderdagverblijf.quote:
Dat zijn er wel meer niet, over een uurtje ontstaan er 2 kampen in het huis: 1 voor Maik, en 1 tegen Maik.quote:
Ja stelletje facking schijnheilenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oh wat waren ze allemaal blij toen hij binnen kwam...
Maar nu gaan ze lullen![]()
Laura ook niet. Saaie kutten zijn het ook.quote:
Ik zou het ook niet leuk vinden om een uitgeschakelde tegenstander gematst te zien wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Lijzige Laura had beter naar haar ouders moeten luisteren die ook verbaast waren dat ze met haar saaie persoonlijkheid op tv kwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
Nu gewoon massaal Monique eruit stemmen donderdag.
Ik ook niet, maar ik zou zeggen deal with it. Niets is wat het lijkt, toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden om een uitgeschakelde tegenstander gematst te zien worden
Dat blijktquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zou zeggen deal with it. Niets is wat het lijkt, toch?
Gelukkig zijn er nog wel mensen met principesquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Benadeeld nah vind ik echt wel meevallen hoor.
Ze hebben het gewoon slecht aangepakt. En ondertussen dat je verliefdheid speelt en aandacht geeft kan je je best nog wel met het spel bezighouden.
Behalve als je net zoals Laura en Guidette geen persoonlijkheid en ruggegraat hebt,dan ben je er 24 uur mee bezig, vooral in hun hoofd dandenk ik
Uh is mijn persoonlijke mening dan he
Ruzies !!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer niet, over een uurtje ontstaan er 2 kampen in het huis: 1 voor Maik, en 1 tegen Maik.
Inderdaad en dat zou ik ook zeggen ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef minzo het volgende:
Als je met spel mee doet en komt een concurent terug, vind je natuurlijk niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |