Lol, ja en hij heeft netjes iedereen op een rij een knuffel gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Serinde het volgende:
Ik ging serieus buiten roken, niet vanwege de spanning though. Maar fuck it, heb ik nu de muziek gemist?Heeft ie iedereen een knuffel gegeven? Zal bij sommige mensen een hele opgave geweest zijn
Neejoh! Alleen de pindakaas is wel op voor de resterende weken...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef chufi het volgende:
Maik heeft ondertussen wel de hele drankvoorraad opgedronken dus er valt verder weinig meer te vieren
Och het kind kan niks aan, wat hebben ze nu gedaan, gekriebeltquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
uh hoezo?
[/quote/
niet haar eigen geheim, opgezadeld worden met iemand die een relatie heeft clous die kleuters kunnen raden, en minder kans om in het huis te blijven
En de uien?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Neejoh! Alleen de pindakaas is wel op voor de resterende weken...
Onzin gewoon net zo blij als de rest. Waarom zou hij niet blij zijn? Totaal geen bedreiging voor hem.quote:
Speltechnisch zegt hij dat gewoon, ik geloof er niks vanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
Gerard zegt dat het echt kicken is dat Maik weer terug is.
Begrijp daar echt niks van
haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Speltechnisch zegt hij dat gewoon, ik geloof er niks van
Oh got Maik is net binnen of hij gaat al weer smakken en raar zitten eten met z'n vislippen
Ben idd geen opgever. sta voor een relatiequote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Och het kind kan niks aan, wat hebben ze nu gedaan, gekriebelt![]()
Kan er bij mij niet in dat je daar 24 uur per dag mee bezig bent.
Ze is een aanstelsteren die Guidette ook.
En wanneer komt ze nou los Superkokje![]()
![]()
Maar jij mag van der blijven houden hoor
Doe maar morgenavond danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er vanavond een welkomsfeestje met sloten wijn is.
Zit meer de streams te kijken, wil die gezichten niet missen lolquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dit topic gaat minder hard dan die bij carnaval.
Dat zei ie tegen Alex ja, maar Servio praat meestal poepquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
ik vind servio ook verdacht stil ...hij vond het toch zo erg dat maik weg was???
Goh, gemiste kans?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ze willen toch meer sex op tv waarschijnlijk , zegt laura
Laat mijn moeder er buiten ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Roguee het volgende:
Tuuuuuuuurlijk Servio, moeder theresa is er niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |