Ga jij eerst eens wat researchen in de cossen voor je dom uit je nek loopt te lullen...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef KlownJB het volgende:
Misschien heeft ie ook een nieuw geheim. Hij had het toch over een deal? En het lijkt me dat alle muziekjes ook clues zijn?
De deal is, als hij wint dan deelt hij zijn prijs met nummer 2 dus krijgt hij maar 50.000quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef KlownJB het volgende:
Misschien heeft ie ook een nieuw geheim. Hij had het toch over een deal? En het lijkt me dat alle muziekjes ook clues zijn?
Hij weet van niets.. zegt ie...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef soyChantal het volgende:
wtf zegt ie helemaal niks over dat het geheim van laura en guido is geraden
We hebben wel allemaal gekeken toch.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef ikke79 het volgende:
moesten ze daar nou zoveel ophef over maken
Ik heb toch geen kastje van skoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben wel allemaal gekeken toch.
uh hoezo?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet gek Die wordt al 3 weken benadeeld
goeienavond Stabilityquote:
Ah zo die deal. Mja dan zal het muziekje een keer geen hint zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De deal is, als hij wint dan deelt hij zijn prijs met nummer 2 dus krijgt hij maar 50.000
Zo is dat, als dat zo mag zijn, dan ga ik hier een feestje bouwenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef avb87 het volgende:
mo donderdag naar huis dat is pas leuke tv hahhahahahahah en maik geeft er geen donder om
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Grey's anatomy is terug...........tot later!
Genietenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Mooi om te zien he, wacht nog even joane af is ook niet blij lol
Doe maar rustig hoor, ik had even niet aan de desbetreffende deal gedacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens wat researchen in de cossen voor je dom uit je nek loopt te lullen...
mooie serie is da...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Grey's anatomy is terug...........tot later!
?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
nou, die uitzending viel ook vies tegen he?
ik vond er niks aan hoor, dacht dat we die sirene scenes wel zouden zien, maar nee hoorquote:
Nou vond ik wel, enige leuke was de terugkeer van maik en die duurde maar 10 minuten.quote:
Dat viel tegen , het programma valt tegen, de missies vallen tegen, eigenlijk valt alles tegenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
nou, die uitzending viel ook vies tegen he?
Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef TimeJumper het volgende:
Ja iedereen heeft een knuffel gegeven/gekregenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Serinde het volgende:
Ik ging serieus buiten roken, niet vanwege de spanning though. Maar fuck it, heb ik nu de muziek gemist?Heeft ie iedereen een knuffel gegeven? Zal bij sommige mensen een hele opgave geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |