hahahahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef avb87 het volgende:
het liedje komt zo van kinderen voor kinderen ik heb tieten
Iets met delen met nummer twee ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Welke??? dat hij al zijn geld heeft moeten inleveren
Ik kan de spanning niet meer aan. Ga ff buiten rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
nou, dit kost me echt een paar jaar van mn leven hoor...te spannend...
Jep! Hij is nu aan het vertellen wat voor spannends hij allemaal heeft meegemaakt.quote:
misschien doet ie het dadelijk nog een keer en dan is het ook goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
wtf het was Maik toch duidelijk wat die stem zei...muziekje moest er toch komen...
Dat zou pas kicken zijn, dan wordt Monique wel gek, sensatieeeeeeeequote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef md89 het volgende:
Ja missie mislukt! Iedereen al omhelst voor het muziekje.
Iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
wtf het was Maik toch duidelijk wat die stem zei...muziekje moest er toch komen...
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Roguee het volgende:
Die Sofia heeft echt 6 citroenen ingeslikt man.
nou, dat hoofd...wel mooi om te zien..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Roguee het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik kan de spanning niet meer aan. Ga ff buiten roken
Die gaat zo naar de KvdW om te vragen of ze niet ipv Maik weg kan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Roguee het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toch doet het me wat...
*brokje wegslikt...
Echt wel en servio en guido keken ook niet al te blijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Roguee het volgende:
En Laura is ook niet al te blij!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef bamby het volgende:
[..]
Echt wel en servio en guido keken ook niet al te blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |