Volgens de kaartjes bij de ijs was het bij mij ook nniet zo, maar aan de kassa ging er toch mooi een euro vanaf.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:14 schreef Bakkerd het volgende:
Bij mijn AH zijn die nieuwe b&j niet in de bonus, hoe gierig
Ah goed om te weten, thanks!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens de kaartjes bij de ijs was het bij mij ook nniet zo, maar aan de kassa ging er toch mooi een euro vanaf.
Hij staat nu voor me een beetje te ontdooien (ik houd niet van ijs waar je in moet hakken). Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Selestha het volgende:
Berry white is heerlijkNiet te zoet, precies goed, ik ben fan
Ik vind de kern juist een lekker contrast geven met het zoete ijs, maar goed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd niet zo van sterke chocolasmaak dus heb op n gegven moment die kern eruit gescheptmaar t wittechocolade en frambozenijs is
Staat voor m'n neus (gekocht bij C1000)quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de Vermonster trouwens nog niet gezien
Yupquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Selestha het volgende:
Bij mijn c1000 verkopen ze ''Oh my apple pie'' Is die ook nieuw?
// .. even terzijde; 5 euro per bak tikt wel aan als je voor meerdere mensen wat koopt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, waar bleef je?
Rondje B&J voor de straf....
Je hebt ook shortiesquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
// .. even terzijde; 5 euro per bak tikt wel aan als je voor meerdere mensen wat koopt.
Vriend van me zei toevallig vanmiddag dat ze wel minder zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:12 schreef Bakkerd het volgende:
Heeft iemand de neppe b&j van c1000 wel eens geproefd? Zijn 1+1 gratis deze week!
Nope. Wel die van AH. Die smaakt nogal eh... chemischquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:12 schreef Bakkerd het volgende:
Heeft iemand de neppe b&j van c1000 wel eens geproefd? Zijn 1+1 gratis deze week!
Wel gekocht gisteren, maar nog niet geprobeerd. Ze hebben maar 3 smaakjes, waarvan ik Cookie Dough en die Chocolate Fudge heb gehaald.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:12 schreef Bakkerd het volgende:
Die wilde ik ook precies halen.. maar denk dat ik t toch maar laat dan gezien bovenstaande reacties.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel gekocht gisteren, maar nog niet geprobeerd. Ze hebben maar 3 smaakjes, waarvan ik Cookie Dough en die Chocolate Fudge heb gehaald.
Och,voor 1,50 per beker heb ik de gok genomen. Het zal wellicht iets minder zijn dan B&J, maar dat zegt men ook over al het andere ijs dat verkrijgbaar is, dus dat zal wel meevallen. Haagen-Dazs is ook minder populair, maar om nou te zgegen dat het vies is: neuh...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Die wilde ik ook precies halen.. maar denk dat ik t toch maar laat dan gezien bovenstaande reacties.
Mee eens! De nepperds van de Aldi en Lidl zijn echt wel lekker, en zeker voor de prijs: 2.49!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Dingest het volgende:
Haagen-Dazs is zelfs nog duurder dan B&Js, dus wat dat betreft...![]()
Overigens vond ik de pints van de Aldi best wel goed te doen, als we het toch over de goedkopere alternatieven hebben
Jaren terug had Aldi echt goddelijk ijs. Voor 2,50 (in guldensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Dingest het volgende:
Haagen-Dazs is zelfs nog duurder dan B&Js, dus wat dat betreft...![]()
Overigens vond ik de pints van de Aldi best wel goed te doen, als we het toch over de goedkopere alternatieven hebben
ik vind de cookiedough van lidl ekkerder dan van B&Jquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Mee eens! De nepperds van de Aldi en Lidl zijn echt wel lekker, en zeker voor de prijs: 2.49!
Buiten Nederland neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef OMG het volgende:
Met dit weer weer eens aan de Ben & Jerry's. Bonnaroo Buzz en Late Night Snack.
Yep.quote:
Häagen-Dazs is nou juist veel beter dan Ben & Jerry's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och,voor 1,50 per beker heb ik de gok genomen. Het zal wellicht iets minder zijn dan B&J, maar dat zegt men ook over al het andere ijs dat verkrijgbaar is, dus dat zal wel meevallen. Haagen-Dazs is ook minder populair, maar om nou te zgegen dat het vies is: neuh...
Geen idee, want dat is nogal persoonlijk en dus verschillend, afhankelijk van wie je het vraagt en over welke smaken het gaat... (ik vind zelf die Belgium Chocolate ook heerlijk btwquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Häagen-Dazs is nou juist veel beter dan Ben & Jerry's.
Häagen-Dazs lijkt ook slechter verkrijgbaar bij de meeste supermarkten en kleiner aanbod i.v.m. B&J.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, want dat is nogal persoonlijk en dus verschillend, afhankelijk van wie je het vraagt en over welke smaken het gaat... (ik vind zelf die Belgium Chocolate ook heerlijk btw)
... maar Ben en Jerry lijkt me wel POPULAIRDER dan H-D, dus veel mensen zullen sowieso zeggen dat B&J dan het beste is.
Yep; niet te eten die dingen. Smaakt erg waterig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:12 schreef Bakkerd het volgende:
Häagen-Dazs neem je wanneer je plain & simple ijs wilt. Ben & Jerry's neem je wanneer je creatief ijs wilt. En beiden zijn ze erg goed in wat ze doen. Ik prefereer ijs zonder al die toeters en bellen (dus Häagen-Dazs), hoewel het op zijn tijd best lekker is. Häagen-Dazs is wel voller van smaak dan Ben & Jerry's. Een Dulche de Leche is goddelijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Häagen-Dazs is nou juist veel beter dan Ben & Jerry's.
Ik vind dat een soort van opgewaardeerde Fossil Fuel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef -Dries- het volgende:
Hmmm kzie die Taste it don't waste it steeds vaker in AH's. Moet de verleiding weerstaan...!
Ik gisteravond (nou ja wel twee dagen over gedaan)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef Selestha het volgende:
Zo weer n bak berry white binnen voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |