Zijn ze er al dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ik de verleiding zometeen kan weerstaan als we langs de videotheek rijden..
iemand zei een paar Posts terug dat ze binnen nu en 2 weken overal moeten liggen en vanaf 15 april bij AH liggen.quote:
Nog meer nieuwe smakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:16 schreef Dingest het volgende:
De 'What's on your Pint?'-actie / Fossil Fuel is kennelijk omgedoopt tot Taste It, Don't Waste It en zou nu zo in de schappen moeten liggen
Bronquote:Het homohuwelijk staat in Engeland al een paar jaar ter discussie. IJsfabrikant Ben & Jerry's besloot het initiatief te steunen en veranderde hun ijssmaak in de naam 'Apple-Y Ever After'.
De katholieke kerk en de Church of Engand zijn fel tegen het homohuwelijk. De regering en voormalig premier Tony Blair daarentegen zijn wel voorstanders. Ben & Jerry's heeft daarom als steun de naam van hun ijssmaak veranderd van 'Oh My! Apple Pie!' naar 'Apple-Y Ever After'. Ook de verpakking van het ijs is veranderd, nu staan er twee mannen op de bruidstaart omgeven door regenbogen. Een vrouwenversie is er nog niet.
Online petitie
Ben & Jerry's heeft ook samen met de homo-organisatie Stonewall een Facebook-app ontwikkeld waarmee gebruikers online met elkaar kunnen trouwen. Tevens dient de app als petitie gericht aan de Britse premier David Cameron die vraagt om het huwelijk open te stellen voor homoseksuele stellen.
In 2009 veranderde het ijsmerk in de Amerikaanse staat Vermont de naam 'Chubby Hubby' in 'Hubby Hubby', om te vieren dat homo's daar voortaan ook met elkaar kunnen trouwen.
Waar heb je ze gekocht? Ik zie ze nog nergensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef Kuukske het volgende:
Die is lekker, die oh my Apple Pie. Berry White vond ik minder. De andere 2 smaken staan nog op het verlanglijstje van proeven.
movie max, in Bredaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht? Ik zie ze nog nergens
Apple Pie smaakt ook naar kaneel, en niet zoals de appeltaarten hier in NL smaken nee,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb gister de apple pie meegenomen ( C1000), maar ik ben er niet echt weg van... ik vind het deeg veel te veel naar kaneel smaken en te weinig naar roomboterdeeg, zoals appeltaart - wat mij betreft- hoort
Ja, appel/kaneel wel, maar dan doe je dat bij de vulling. Hier zat het, naar Amerikaans gebruik, vooral in het deeg. Ik had op meer roombotersmaak gehoopt, maar helaasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:22 schreef Dingest het volgende:
Zal wel naar Amerikaanse recept zijnHoewel de combinatie appel/kaneel wel vrij normaal is.
Gisteravond Fish Food weer gegeten, wat blijft die lekker
B&J komt uit VS he, vandaar ook volgens VS receptquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, appel/kaneel wel, maar dan doe je dat bij de vulling. Hier zat het, naar Amerikaans gebruik, vooral in het deeg. Ik had op meer roombotersmaak gehoopt, maar helaas
Midden April of nu al in de meeste videothekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen die nieuwe smaken in de winkel?
Maar het aller- allerergste is dat mijn C1000 chunky monkey eruit heeft gegooid voor dit spulquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
B&J komt uit VS he, vandaar ook volgens VS recept
Wij hollanders zijn gewoon een beetje anders
Was er gister. Op webshop stonden de nieuwe voor ¤5.20 ipv ¤3.99 en in de winkel NIKS. Nieuwe kaartjes waren er nog niet, dus mochten ze het schap niet inquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
bij ah alle ben & jerry ,met 1 euro korting en de nieuwe smaken
heb berry white meegenomen
Die Brownie smaak was een poosje standaard 3,99 volgens mij, maar is vorig jaar weer verhoogd richting 5 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ze zijn 5.29 normaal de core-smaken dus nu 4.29
Dit idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de berry white lekker(jammer van de chocolade truffel kern
)
Ik vind 'm een beetje tegenvallen. Iemand ervaring met de dough-ble whammy? Die lijkt me erg lekker!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
)
Ik moet tot vrijdag wachten, (ben erg blut) ik hoop dat ze er dan nog zijn!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
)
Als ze vrijdag op zijn bij AH, dan kun je bij de informatiebalie een reclamecheque ophalen. Je kunt dan een week later nog steeds gebruik maken van die aanbieding.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik moet tot vrijdag wachten, (ben erg blut) ik hoop dat ze er dan nog zijn!
Ooh dat wist ik niet, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als ze vrijdag op zijn bij AH, dan kun je bij de informatiebalie een reclamecheque ophalen. Je kunt dan een week later nog steeds gebruik maken van die aanbieding.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef voodoolady het volgende:
Karamelsutra is terug! Zag overal posters in de bushokjes.
I haz it.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe Ben & Jerry's...:
[ afbeelding ]
Berry White
Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kern
[ afbeelding ]
Die heb ik gisteren gehad..vond hem erg lekker voor een keertje! Veel chocolade dus daar moet je van houden..quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje tegenvallen. Iemand ervaring met de dough-ble whammy? Die lijkt me erg lekker!
Hmm, niet echt mijn ding dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef md89 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gehad..vond hem erg lekker voor een keertje! Veel chocolade dus daar moet je van houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |