IJs hoort niet light te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Bij de Appie hebben ze nu ook weer de echte volvette chocolate fudge brownie in plaats van de light versie.
Precies!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IJs hoort niet light te zijn.Bring on de calories!
Fairly Nuts is i.m.o. beter dan Cookie Dough. Zeker als toetje of voor de leuk. Cookie Dough is geniaal, maar wel enorm zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Loll het volgende:
welke smaken zij aan te raden? ik heb al vaak cookie dough op. maar ik wil nu wat anders. ik wil wel die aapen smaak maar ik weet niet of die chemisch smaakt zoals alle bananensmaak dingen. 12 april is het free cone day. weet iemand als er dan een kar naar zwolle komt? laterz
Mweh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik was een beetje teleurgesteld na het eten van de coconutterly fair smaak. Had er toch wat meer cocos in verwacht en ook dat de caramelstukken meer chewy zijn ipv krokant.
Daar had iBenny t over maar staat ook noet op benjerry.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Loll het volgende:
koffie ken ik nog niet wellicht proberen. bij jumbo is de vaste prijs 4euro afgerond goedkoper als eerder gelukkig.
Eergister aangeschaftquote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef sararaats het volgende:
Lang geleden dat ik nog Cookie Dough gegeten heb. Nu krijg ik er zin in
Ik heb 'm ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar had iBenny t over maar staat ook noet op benjerry.nl
Ja zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Dingest het volgende:
Ik begrijp dat voor Free Cone Day je dit jaar in Delft, Groningen en Middelburg moet wezen![]()
Nou, daar hebben we wat aan (!)
Yay Delftquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Dingest het volgende:
Ik begrijp dat voor Free Cone Day je dit jaar in Delft, Groningen en Middelburg moet wezen![]()
Ja fijn als je in het midden van het land woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Dingest het volgende:
Of in het zuiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja fijn als je in het midden van het land woont
Niet als je in Limburg woont.quote:
Lekker in de buurt van Almere ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Dingest het volgende:
Nope. Alleen op die 3 plaatsen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef chocolatelover het volgende:
het is toch bij elk b&j verkooppunt? Volgens een advertentie die ik gelezen heb wel en daarbij komen dan de wagens in plaatsen waar ze geen scoopshop hebben.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef Chanty87 het volgende:
Sta ik een paar uur geleden voor het ijsschap in de plaatselijke Appie. Zie ik een B&J's staan met een grote sticker op de boven- en onderkant, met als opdruk 'What's on your pint?". Verder geen specifieke naam erop dus ik lees wat erin zit.
"Sweet Cream Ice Cream with Chocolate Cookie Pieces, Chocolatey Piece Signs & a Chocolate Fudge Swirl"
Meenemen dus!Eenmaal thuis haal ik de sticker eraf en ja hoor: Fossil Fuel, Flavour Flashback special edition!
![]()
![]()
Ik vond 'm niet zo bijzonder..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:00 schreef 1lluminati het volgende:
Is die Baked Alaska een beetje te pruimen? Ik ben absoluut geen fan van altijd maar die (melk)chocoladesmaken, maar ik vergeet iedere keer deze te kopen.
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:00 schreef 1lluminati het volgende:
Is die Baked Alaska een beetje te pruimen? Ik ben absoluut geen fan van altijd maar die (melk)chocoladesmaken, maar ik vergeet iedere keer deze te kopen.
Oh good Lord, die eerste drie! En Karamel Sutra!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe Ben & Jerry's...:
[ afbeelding ]
Berry White
Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kern
[ afbeelding ]
Karamel Sutra
Chocoladeijs met grote choco chunks, karamelijs en een kern van zachte karamel
[ afbeelding ]
Dough-ble Whammy
chocoladeijs, vanileijs met cookie dough en choco chunks en een kern van zachte chocolade
En verder komen Oh My Apple Pie en The Vermonster terug...:
Oh My Apple Pie
Appeltaartijs met stukjes appel en krokante korst-chunks
The Vermonster
Maple ice cream, geroosterde pecannoten en een caramel swirl
Binnen nu en 2 a 3 weken in de videotheken en vanaf 15 april bij de Albert Heijn.
De perfecte mixquote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Cookie Dough gemixt met chocoijs (die 3e).... oh heaven!
Berry white en applie pie lijken me heerlijk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe Ben & Jerry's...:
[ afbeelding ]
Berry White
Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kern
[ afbeelding ]
Karamel Sutra
Chocoladeijs met grote choco chunks, karamelijs en een kern van zachte karamel
[ afbeelding ]
Dough-ble Whammy
chocoladeijs, vanileijs met cookie dough en choco chunks en een kern van zachte chocolade
En verder komen Oh My Apple Pie en The Vermonster terug...:
Oh My Apple Pie
Appeltaartijs met stukjes appel en krokante korst-chunks
The Vermonster
Maple ice cream, geroosterde pecannoten en een caramel swirl
Binnen nu en 2 a 3 weken in de videotheken en vanaf 15 april bij de Albert Heijn.
Wat jij zegt!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Berry white en applie pie lijken me heerlijk!
Datquote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Cookie Dough gemixt met chocoijs (die 3e).... oh heaven!
dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Berry white en applie pie lijken me heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |