Denk je dat dit een Yamaha Aerox is ofzo? Met jou Minarelli en Ice-spatbord. Origineel Skipper blok vriend.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
Heb die wel polini race ontsteking?
Wat kost het als ik je er een Ice-spatbord onder laat zetten?
Zoek eigenlijk een Stage 6 Racing 74cc vlinderpoort alu.
Maar dezen boekt hem zeker ook hard a mattie?
Wat voor blok heeft dezen? Minarelli Horizontaal?
rustug
Geschorst las ik net. Er is dus een kenteken bij.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef W4 het volgende:
euh ... waarom zit er geen kenteken op? dit is toch gewoon een motorscooter die toch gewoon een kenteken moet hebben?
Met 400 euro mag je mijn Zip type 3 komen ophalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Yea het volgende:
[..]
Ik bied 400 euro maar dan wil ik wel weten waarom er geen kenteken precies is.
Geschorst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Yea het volgende:
Oke vertel is even wat er met je kenteken is?
Het is starten en weg ben je. Probleem is alleen dat je dan illegaal rijdt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Yea het volgende:
Beginnen bij? En dan gaan we hoger of lager?
Hoe kan ik em rijklaar maken dan?
Als de motor geschorst is hoef je geen nieuw kenteken aan te vragen en te keuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het is starten en weg ben je. Probleem is alleen dat je dan illegaal rijdt.![]()
Dus kenteken aanvragen en de Skipper laten keuren.
Binnen mijn connecties heb ik geen serieuze biedingen gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef DoimuN het volgende:
Ik wil niet trollen of haten, maar kanaleneiland, motorscooter, foto met medelander, geen kenteken, verdacht goedkoop... Alarmbellen rinkelen, ik denk dat je deze scooter misschien beter in je vriendenkring kan verkopen.
Kenteken is geschorst, motor zelf is niks mis mee en zal zo door een keuring heenkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als de motor geschorst is hoef je geen nieuw kenteken aan te vragen en te keuren.
Dus voor de duidelijkheid. Koper komt langs neemt de papieren mee naar het postkantoor en zet hem op naam. Belt dan de verzekering en kan op dat ding naar huis!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kenteken is geschorst, motor zelf is niks mis mee en zal zo door een keuring heenkomen.
Ik heb géén kenteken. Geen idee waar die is gebleven, maar ik heb hem nooit gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid. Koper komt langs neemt de papieren mee naar het postkantoor en zet hem op naam. Belt dan de verzekering en kan op dat ding naar huis!?
Ik heb geen papieren, geen kenteken. Mijn broer vertelde mij dat deze enkele jaren op een NL kenteken heeft gestaan, maar toen deze was verlopen hebben ze er niet meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef DoimuN het volgende:
Dat is dus het probleem, als hij geschorst is heb je altijd de kentekenpapieren. Jij hebt helemaal geen papieren erbij... Dit is niet zomaar een kwestie van nieuw kenteken halen, ik durf erop te gokken dat deze uit duitsland komt en daar ook geregistreerd staat als 'in bruikleen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |