Weet niet helemaal wat ik van deze reactie moet denken? Heb even snel op marktplaats naar de prijzen daar gekeken en ben er wat onder gaan zitten. Zoals gezegd is dit een vraagprijs, bieden staat vrij.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef buzz1291 het volgende:
Gekkie, 140 euro vragen..... ik wil je er nog wel 25 euro voor bieden maar dat is echt de max. Kijk maar eens wat zo'n ding waard is op mac2sell.
En hoeveel GB heeft een iPod Touch 4G dan? Vindt het een beetje appels met peren vergelijken..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef SteelDogg het volgende:
Kijk al die krassen op de achterkant joh... En als je nagaat dat voor een iPod Touch 4G amper gebruikt en krasloos al 140 euro gevraagd word..
Ik vermoed het oude model maar zal zo nog even voor je checkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef stefanodibosso het volgende:
Ik moet even kijken of ik m'n iPod Classic 80gb nog kan verkopen, maar ik houd me aanbevolen!
Is dit de dikke (oude) versie, of de dunne (nieuwere) versie?
Het is een begin, maar daar gaat die echt nog niet de deur voor uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:43 schreef RutgerJan het volgende:
75 eur geboden aangezien geen bon/doos en aardige krasjes op de achterkant.
De oude is dikker (2x zo dik zelfs) dan de nieuwe. De nieuwe is 10,5mm, de oude zal dus rond de 20mm dik zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik vermoed het oude model maar zal zo nog even voor je checken
Edit; hoe kan ik simpel zien of het de oude of de nieuwe is?
Ok. Uiterste wat ik voor deze ipod over heb is 100 euro (incl verzenden).quote:Het is een begin, maar daar gaat die echt nog niet de deur voor uit
Ik kijk nog even aan hoe het gaat, vindt het te snel om zo in prijs te zakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
Ok. Uiterste wat ik voor deze ipod over heb is 100 euro (incl verzenden).
Anders evengoed succes met je verkoop
Prutser, voor 25 euro haal je nog niet eens een 160gb HDD op die grootte man.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef buzz1291 het volgende:
Gekkie, 140 euro vragen..... ik wil je er nog wel 25 euro voor bieden maar dat is echt de max. Kijk maar eens wat zo'n ding waard is op mac2sell.
Dan gaat het om de nieuwe, hij is als ik hem zo even met met het blote oog met m'n iphone 4 vergelijk ongeveer even dik, en de iphone is 9mm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:33 schreef stefanodibosso het volgende:
[..]
De oude is dikker (2x zo dik zelfs) dan de nieuwe. De nieuwe is 10,5mm, de oude zal dus rond de 20mm dik zijn
De oude 160GB was 13,5mm en de nieuwere 10,5mm. Scheelt dus helemaal niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:33 schreef stefanodibosso het volgende:
[..]
De oude is dikker (2x zo dik zelfs) dan de nieuwe. De nieuwe is 10,5mm, de oude zal dus rond de 20mm dik zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |