Dat is wel balenquote:
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
Ik ga weer minder meds slikken![]()
![]()
Hoe kan dat?quote:
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...quote:
ow dat is wel heel vervelend...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...
ik ben even niet in die moodquote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari zet Deep Purple in Rock op
Geen zin in werken, prei dat klote is(zeg maar gewoon rotzooi), machines die het niet goed doen. Need to know more?quote:
geniet ervan, treinenmanquote:
ervaring?quote:
doe maar iets vroegerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog meer voor tekenen
wat zullen we zeggen, 18:00 goed?
Wat beroerd joh...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...
Mooiquote:
Dus je kreeg em gratis en pakte je eigen knoflooksaus?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Helaas bleek het wel weer TE moeilijk om knoflooksaus mee te leveren met een shoarmapizza, zoals het hoort
Jaquote:
Wat een slechte servicequote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Helaas bleek het wel weer TE moeilijk om knoflooksaus mee te leveren met een shoarmapizza, zoals het hoort
oke, tot laterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft het koud en hoofdpijn en houdt het voor gezien
Bis Laterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
Doe eens posten?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Die ken ik uit mijn hoofd ik speel hem vaak op de gitaar
En hierna draai ik even dat andere nummer dat ik nog mooier vind
Rustig aanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je kreeg em gratis en pakte je eigen knoflooksaus?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens posten?
En jij neemt zaterdag dus je gitaar mee?
quote:
wat een toevalquote:
WoeWoequote:
Fucking ninja-edit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |