raar he dat dat een werkwoord isquote:
Eindhoven natuurlijk, wel opletten he!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
wow, waar is dat met naakte carnavalsmeiden?
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
wat een rukdag weer zeg. Mensen die structureel nooit mail en telefoon beantwoorden maar wel verwachten dat je op stel en sprong voor ze klaar staat als ze jou een keer nodig hebben.
En dan idd weer je baas gaan cc-en
ze wil SQ's adres, niet het jouwe!quote:
kill it!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
de akoestiek is hier een beetje te goed naar mijn smaak. Ik hoor JALALALALA OEHOE en fluitjes in de verte
nou wat ergquote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef FUFR het volgende:
Damn, de avond dat ik verplicht naar Failthless moet komt steeds dichterbijer...
Verplicht? Is er een nieuwe wet waar ik niet vanaf weet? Wordt dat tenminste vergoed?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef FUFR het volgende:
Damn, de avond dat ik verplicht naar Failthless moet komt steeds dichterbijer...
jaquote:
Nee, vrouw wil er heen en om onduidelijke redenen (iig geen legitieme redenen) moet ik mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Thory het volgende:
[..]
Verplicht? Is er een nieuwe wet waar ik niet vanaf weet? Wordt dat tenminste vergoed?
vlegelquote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef FUFR het volgende:
ik laat gewoon een shirt printen: "ik ben hier onder dwang' en doe dat stiekem aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |