Die cockblocker had zichzelf al zo voor lul gezet dat ik hem de laatste dag niet eens meer heb gezien waarschijnlijk schaamde ie zichzelf zo erg dat ie niet meer naar buiten wilde komen.quote:
Iemand ontmaagden moet je alleen doen als je die persoon echt leuk vind want anders blijven ze terug komen bij jou of je word altijd genoemd als het ter discussie komt. Beste kun je er als 2e of 3e overheenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maagden zijn juist nog niet 'fucked' up.
Uiteindelijk ben ik wel gered eigenlijk, soms moet je uitkijken dat je je bierbril op hebt of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij bent lelijk en zij was dronken, hij wilde dr redden.
bedoel je hiermee te zeggen dat je alleen pussy scoort met carnaval ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef Rijstkoker het volgende:
In ieder geval met carnaval komt de ware aard van mensen naar boven
Meisje 1 komt straks weer hier.
Nee, dat mensen hun liefde verklaren tegen iemand omdat ze zat zijn etc. Relaties die op de klippen lopen, mensen die zwaar van de coke staan te feesten, meisjes van 16 die geneukt worden in de bushalte. Het gebeurde allemaal mede mogelijk gemaakt door carnaval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef Cazano het volgende:
[..]
bedoel je hiermee te zeggen dat je alleen pussy scoort met carnaval ? [ afbeelding ]...
Dat is hier in de stad een gemiddelde donderdagavond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Rijstkoker het volgende:
Nee, dat mensen hun liefde verklaren tegen iemand omdat ze zat zijn etc. Relaties die op de klippen lopen, mensen die zwaar van de coke staan te feesten, meisjes van 16 die geneukt worden in de bushalte.
Ik heb weleens topics geopend over knokken etc. Maar dit kereltje verdiend het gewoon niet omdat ie echt triest is. Hij heeft geen kans en hij heeft het zich al moeilijk genoeg gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Oerbeer het volgende:
Stomp die gast gewoon. Zo'n vervelend typetje dat verliefd op d'r is, en dus kan ie daar niet tegen. K@nker zeg.
Geniaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Terechte klacht, maar wat nou als je een dochter krijgt?
wejoo mattie, jij bent echt kk stoer, echte de leipste kel die ik kenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Rijstkoker het volgende:
Oke nu ff de tussenscore:
Ik - vaak gebald, baan kwijt omdat ik bleef feesten. Heb maar 2 dagen gewerkt verdomme
Cockblocker - 0 pussy + extra schaamte.
Roddels verspreiden altijd snel maar ik kan eigenlijk best goed liegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Hoewel ik het een beetje sneu van die gozer vind, vraag ik me wel af waarom ze in godsnaam bij je wil blijven slapen als je blijkbaar random mensen regelt. Niet zo slim om dat te vertellen aan haar vriend ook, trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |