Je geeft er geen kak om maar ze moeten toch naar de schandpaal? Cool zijn is niet te faken blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zag die cockblocker nog gisteren toen zei ik tegen hem: "Ik vind het niet tof wat je gedaan hebt en de volgende keer dat je gaat janken doe dat dan niet in mijn huis als ik bijna ga ballen." Hij zei een paar keer sorry maar ik was alweer te beschonken om er een shit om te geven.
Cockblockers moeten eigenlijk aan de schandpaal!
Ja, maar als jij met haar ging ballen cockblockte je hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Het is gewoon een ongeschreven regel dat je niet gaat cockblocken!
Variatie:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
- Zoek hem op
- Mep hem
Variatie:
- Zoek hem op
- Regel, indien mogelijk bij zo'n triest persoon, een meiske voor hem
- Cockblock hem/Mep hem.
Maar die meid had de keuze al zelf gemaakt dus dan ben ik niet de cockblocker, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar als jij met haar ging ballen cockblockte je hem.
Jij was misschien wel goedgekeurd, maar dat gastje was misschien niet duidelijk genoeg afgekeurd dat hij hardnekkig bleef doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maar die meid had de keuze al zelf gemaakt dus dan ben ik niet de cockblocker, toch?
Misschien moeten we maar een echt handboek samenstellen om duidelijkheid te maken in the game
Ja het was echt triest³, hij schaamde zich wel hard toen ik hem gisteren zag. Ik probeerde hem nog gerust te stellen toen hij bij mij thuis was. Ik zei: "Ik doe niks met haar jonge ze komt gewoon op een matrasje liggen" En zij zei toen: "Wie zegt dat ik op een matrasje ga liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij was misschien wel goedgekeurd, maar dat gastje was misschien niet duidelijk genoeg afgekeurd dat hij hardnekkig bleef doen.
Wij wachten wederom op de foto's...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Rijstkoker het volgende:
Een oud t-shirt pakken: Cockblocker erop schrijven en dan aan hem geven vanavond.
Burn!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Rijstkoker het volgende:
"Ik doe niks met haar jonge ze komt gewoon op een matrasje liggen" En zij zei toen: "Wie zegt dat ik op een matrasje ga liggen"
Inderdaad, ik heb ook wel eens zo een faler gehad die meeliep tot aan de voordeur toen ik 2 meiden meenam en die dacht ook binnen te kunnen komen. Mooi niet dus, fijne avond nog houdoe!!quote:
Variatie:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef Cybey het volgende:
[..]
Variatie:
- Zoek z'n huis op
- Neuk z'n moeder
- Mep hem
Heb je nou een trio gehad?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Relax we zijn net wakker en meisje 1 staat nou op te maken
Nee, die maagd wilde ik niet eigenlijkquote:
Maagden zijn juist nog niet 'fucked' up.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:31 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nee, die maagd wilde ik niet eigenlijk![]()
Maagden zijn fucked up.
Jij bent lelijk en zij was dronken, hij wilde dr redden.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Kheb een maand geleden misschien voor het eerst een trio gedaan met meisje 1 + een vriendin van haar. Maar ik ga mijn prooi echt niet delen met een knulletje die bijna gaat janken wanneer een vriendin van hem bij iemand wil blijven slapen. OMG ik had gewoon plaatsvervangende schaamte bij welk woord dat uit zijn mond kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |