SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig weten ze niet dat ik fok
rice rice baby tututututedudududum
Jep maar ben zelf van alle markten thuisquote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef das_phantom het volgende:
Jeetje, die Asian mag er wezen. Ben jezelf ook van Aziatisch afkomst toevallig?
Mijn opa is dood gegaan aan stoere verhalenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
wat een kkpussy ben jij chinees. beetje stoere verhalen zetten enzo, maar wees dan ook een bikkel en doe geen zwarte balkjes verdomme voor het gezicht.
spater
Ik moest huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
en de mijne van stoere verhalen dromen, pas maar op dus
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Jullie mogen ook wel foto's van je veroveringen posten en dan gaan we cijfers geven maar wel met de regel dat het echte foto's zijn
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Kooi, ketting en keuken. Dat is de 3k combinatie.
Is maar een geintje jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Rijstkoker op 07-03-2011 17:48:53 ]rice rice baby tututututedudududum
TS Waarom post je een foto van me ex neukertjequote:Op maandag 7 maart 2011 16:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een pauperzolder kamer ik weet het, eigenlijk moet ik zo'n site maken met alle chicks die ik heb gehunt![]()
gast dat noem jij een chickquote:Op maandag 7 maart 2011 16:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een pauperzolder kamer ik weet het, eigenlijk moet ik zo'n site maken met alle chicks die ik heb gehunt![]()
huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Kooi, ketting en keuken. Dat is de 3k combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
Jij bent niet lief.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:51 schreef DasApart het volgende:
Godverdomme wat ben jij lelijk TS. Met je zwarte blok voor je hoofd, kots kots.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Deze komt vanavond bij mij
Vergeet je niet een verborgen camera op te hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |