ik hoor het haar gewoon zeggen!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zichzelf moeder Theresa te voelen, wat zij fakking voor fakking iedereen doet, zelfs haar nagels in de steek laten en alle fakking rommel achter iedereen opruimt, weet je wel hoe fakking zwaar dat is....
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.quote:
Hij is te serieus voor dit groepje idd, moet wat losser wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Wat heeft dat te maken met hoe hij eruit ziet? Wat hij hier laat zien is toch door hem zelf ingegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Tja sorry, liet me even meeslepen.quote:
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.
Ik denk ook niet dat de vrouwen weer op hem gaan stemmen de eerstvolgende ronden.
NEUKBAAR....oepsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef dimi1972 het volgende:
whahahah:
jojo: Alex .. zeg eens eerlijk !!! wat vind je van mij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |