quote:Op maandag 7 maart 2011 13:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Mezelf een broodje sperma te smeren en deze te voeren aan de duiven in de tuin, terwijl ik zelf een stuk citroen tussen m`n billen uitknijp.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Ragboer het volgende:
Krijg tuberculose van een dwerg die je fistfuckt.
Dat bedoelt ie nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef makkie88 het volgende:
ik vind de drang om te tapdancen al raar genoeg eigenlijk :$
onzinnigquote:Op maandag 7 maart 2011 19:05 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Dit is zelfs voor een Fok!ker nogal vreemd
QUEEEEEE?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
http://forum.sekswoordenb(...)ddaa75b62&board=36.0
quote:hej,
ik wordt helemaal gek als ik vrouwenkleren aan doe dan ben ik echt in 1 klap bloedgeil.
het liefst helemaal compleet. string, bh, jarretels, kousen strak jurkje, hakken en pruik en buttplug
ik vind het supergeil om als vrouw te worden geneukt. als ik vrouwen kleren aan heb ben ik eigenlijk gelijk een geile onderdanig slet.
ik vroeg me af of meer mensen dit fijn vinden?
quote:om lekker klaar te komen fantaseer ik eerst dat er een vriendin op bezoek is die denkt dat ze koorts heeft. ik vraag of ik haar zal tempen en als ik de koortsthermometer te voorschijn haal en zij haar slipje naar beneden schuift wordt ze geil. ik steek hem in haar anus en speel met haar kutje tot ze komt. dan wil ze mij natuurlijk ook tempen. ik laat het koude einde van de glazen thermometer bij mij naar binnen glijden en doe alsof haar handen mij onder handen nemen. Geweldig!
Wie herkent dit en wat vind je hiervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |