Nou ja, wel google natuurlijk. Maar hij vertaalt nu opeens woorden als ik er met de muis overheen ga... Deed ie voorheen nooit.quote:
Ik snap niet, wat je bedoelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wel google natuurlijk. Maar hij vertaalt nu opeens woorden als ik er met de muis overheen ga... Deed ie voorheen nooit.
quote:
Nou, als ik resultaten in Google vind, en ik ga er met m'n muis overheen, vertaalt hij automatisch de Engelse woorden, bijvoorbeeld. Ook geeft hij al zoekresultaten terwijl ik nog aan het typen ben.quote:
Een kenmerk van een goed huwelijk. De ander duikt altijd op op de meest ongelegen momenten.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik krijg ineens enorme behoefte om me in dit gesprek te mengen
Ik heb je goed opgevoed padawanquote:
Zal ik dan die opmerking over Pieterburen maar voor me houden?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenmerk van een goed huwelijk. De ander duikt altijd op op de meest ongelegen momenten.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik dan die opmerking over Pieterburen maar voor me houden?
ik slijm en kwijl alleen, want verder gebeurt er toch niksquote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ik slijm en kwijl niet om een vrouw in bed te krijgen, ik zeg het gewoon.
Was jij die kerel die 'm niet omhoog kreeg van bij Spirit?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef JoeBravo het volgende:
ik slijm en kwijl alleen, want verder gebeurt er toch niks
nee, dat effect schijn ik op haar te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij die kerel die 'm niet omhoog kreeg van bij Spirit?
Dat tweede ken ik ja. Dat eerste is nieuw voor mij, maar misschien sowieso weer verkloot doordat ik Chrome gebruik met taalhulpmiddelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik resultaten in Google vind, en ik ga er met m'n muis overheen, vertaalt hij automatisch de Engelse woorden, bijvoorbeeld. Ook geeft hij al zoekresultaten terwijl ik nog aan het typen ben.
Ze krijgt geen harde tepels van je? Of heeft ze andere lichaamsdelen die omhoog kunnen gaan staan bij opwinding?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef JoeBravo het volgende:
nee, dat effect schijn ik op haar te hebben
Maar goed, dat doet ie dus opeensquote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat tweede ken ik ja. Dat eerste is nieuw voor mij, maar misschien sowieso weer verkloot doordat ik Chrome gebruik met taalhulpmiddelen.
Jobhoppen is zooooooo 2008quote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Damn, bij de wasstraat werkt nog steeds dezelfde kerelzolang ik me kan herinneren werkt die hier al
Geboeg vrouwen die niet of nauwelijks harde tepels krijgen van opwindingquote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze krijgt geen harde tepels van je? Of heeft ze andere lichaamsdelen die omhoog kunnen gaan staan bij opwinding?
ik wist gewoon dat je over het omhoog deel zou vallen ipv het als staat van opwinding op te vattenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze krijgt geen harde tepels van je? Of heeft ze andere lichaamsdelen die omhoog kunnen gaan staan bij opwinding?
Ja, hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geboeg vrouwen die niet of nauwelijks harde tepels krijgen van opwinding![]()
pluspunten voor de vrouwen die dat (duidelijk) wel krijgen
Autowassen is zo 1998quote:
Ik vatte 'm net zo op als Air doet, to be honestquote:Op maandag 7 maart 2011 16:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je over het omhoog deel zou vallen ipv het als staat van opwinding op te vatten
Maakt dat je nu net zo'n viespeuk als ik ben?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vatte 'm net zo op als Air doet, to be honest
Ja tot straks, wat wil je etenquote:
Spirit heeft een piemel! Dat verklaart een boelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat effect schijn ik op haar te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |