Of jij er lol aan beleeft is blijkbaar van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ik een frigide kier ben?
Airrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik betwijfel of er ook maar iemand zelfvertrouwen ontleent aan uitspraken op een forum door mensen die diegene nog nooit gezien hebben
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er ook maar iemand zelfvertrouwen ontleent aan uitspraken op een forum door mensen die diegene nog nooit gezien hebben
quote:
Leg mij dan maar eens uit waarom er zoveel Foksters happen op al die slijmposts. Of erger nog, het uitlokken.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, want ik denk nu dat mijn batskansen bij Tally zijn verhoogd!quote:
Hoe komen ze anders aan een date!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom er zoveel Foksters happen op al die slijmposts. Of erger nog, het uitlokken.
Omdat het leuk is?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom er zoveel Foksters happen op al die slijmposts. Of erger nog, het uitlokken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, want ik denk nu dat mijn batskansen bij Tally zijn verhoogd!
Gelukkig rijd jij als een echte ventquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Wat doen wijven toch rare dingen in de auto...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ren-wenkbrauwen.html
Gewoon lekker zonder condoom, want je kan toch niet meer zwanger worden.quote:
De soa heeft ze al iddquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker zonder condoom, want je kan toch niet meer zwanger worden.
Alsof ik zonder wel zwanger kon rakenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker zonder condoom, want je kan toch niet meer zwanger worden.
Huh? Zit ik met Samzz te kwijlenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij ziet van deze rituele paringsdans nog wel een flinke neukpartij komen tussen Samzz en stbabylon?
Ik noem mijn zaad niet voor niks de 'Navy Seals'. Die staan bekend om het klaren van schijnbaar onmogelijke opdrachten.quote:
Geen idee, ik gooi slechts wat olie op het Klutsvuur.quote:
Surequote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noem mijn zaad niet voor niks de 'Navy Seals'. Die staan bekend om het klaren van schijnbaar onmogelijke opdrachten.
Zegquote:
Wilde net zeggen, ik slijm en kwijl niet om een vrouw in bed te krijgen, ik zeg het gewoon.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik gooi slechts wat olie op het Klutsvuur.
En dan noemen ze mij Bram Stokerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik gooi slechts wat olie op het Klutsvuur.
Ik krijg ineens enorme behoefte om me in dit gesprek te mengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |