Oh, dan mag hetquote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mama's auto, 10 jaar oud, antraciet, ohja en vol met krasjes en deukjes, ding komt niet veel de stad uit
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Systeempje in Zwolle!
Je vraagt riool aan, je krijgt toestemming en moet 1400e betalen, je betaald en plots staan er 's ochtends op een dag mannen bij je huis om van de straat naar je muur de boel aan te leggen. Zonder datum, zonder tijd, zonder wat dan ook. Mag je even telefonisch doorgeven waar het moet worden aangelegd enzo. Heerlijk...
Daar heb jij geen last meer van nu je relatie al wat maanden duurt?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Maar goed dat ik het te druk heb om te fokken, want wat een gekwijl hier ook weer.
Dat niet alleen, ik heb dat gekwijl hoe dan ook niet nodig. Het is alleen echt zo obvious soms.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb jij geen last meer van nu je relatie al wat maanden duurt?
Ja? Jij ziet van deze rituele paringsdans nog wel een flinke neukpartij komen tussen Samzz en stbabylon?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Dat niet alleen, ik heb dat gekwijl hoe dan ook niet nodig. Het is alleen echt zo obvious soms.
Die was er toch allang?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij ziet van deze rituele paringsdans nog wel een flinke neukpartij komen tussen Samzz en stbabylon?
Geen idee, ik mis zulke subtiliteiten meestal. En niemand neemt de moeite om mij achterbaks via de PM te informeren.quote:
Ter compensatie. Ik ben ooit wel es aangereden door een kerel die net z'n sigarettenpeuk aan het uitduwen was in z'n asbakje en daardoor niet zag dat hij een file naderde.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Wat doen wijven toch rare dingen in de auto...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ren-wenkbrauwen.html
Die mazzel heb ik dan nog wel eens.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis zulke subtiliteiten meestal. En niemand neemt de moeite om mij achterbaks via de PM te informeren.
Dat geslijm is ook echt serieus te nemen, bedoel jequote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
Eitherway, mensen die allang gebatst hebben maar toch doorgaan met slijmen of Fok, of mensen die slijmen ook al weten ze dat het nooit op batsen aan zal komen, ik vind beiden best zielig iig.
Stom wijfquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Wat doen wijven toch rare dingen in de auto...
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ren-wenkbrauwen.html
Daar de gemiddelde Fokster erop blijft happen en er zelfvertrouwen aan ontleent, zal het vast wat uitmaken.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geslijm is ook echt serieus te nemen, bedoel je
Tja, de categorie 'slijmen in de hoop ooit nog es met Kluts te mogen batsen' natuurlijk. Maar die PM'en mij dan weer niet.quote:
Roddel en achterklap is ook echt betrouwbaar ja.quote:
Wijven zijn kuthoeren!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis zulke subtiliteiten meestal. En niemand neemt de moeite om mij achterbaks via de PM te informeren.
Het is toch algemeen bekend dat ik een frigide kier ben?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, de categorie 'slijmen in de hoop ooit nog es met Kluts te mogen batsen' natuurlijk. Maar die PM'en mij dan weer niet.
Dat hangt van de bron af.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roddel en achterklap is ook echt betrouwbaar ja.
Hey lekker wijf!quote:
Ik betwijfel of er ook maar iemand zelfvertrouwen ontleent aan uitspraken op een forum door mensen die diegene nog nooit gezien hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar de gemiddelde Fokster erop blijft happen en er zelfvertrouwen aan ontleent, zal het vast wat uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |