Oei Kluts, en het ging zo goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Ik heb last van werkontwijkend gedrag omdat het dramaandag is en ik een saaie kutklus moet doen.
Ja, maar dit is gewoon echt heul saai. En nu ga ik weer wat doen.quote:
Raam/deur open zetten?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Hoofdpijn is niet prettig als je naar een beeldscherm moet staren...
En het is hier bloedheetZo. Weer genoeg gezeken voor vandaag
Succesquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon echt heul saai. En nu ga ik weer wat doen.
sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon echt heul saai. En nu ga ik weer wat doen.
Dat kan niet in hier. Moet bij de telefoon blijven zitten en ik kan niet bij het raam komenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raam/deur open zetten?
Ben gisteren alsnog niet de sauna in geweestvanavond dan maar doen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Sigaretten zijn als hamsters, compleet onschadelijk totdat je er 1 in je mond stopt en aansteekt
Je hebt toch wel een kort rokje aan, jarretels en flinke inkijk, als een geile dikke tieten secretaresse?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet in hier. Moet bij de telefoon blijven zitten en ik kan niet bij het raam komen
Maar natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan
[..]
Je hebt toch wel een kort rokje aan, jarretels en flinke inkijk, als een geile dikke tieten secretaresse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet straks ff hier komen 'werkoverleg'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet straks ff hier komen 'werkoverleg'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Deal, uurtje of 19u wordt je verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deal, uurtje of 19u wordt je verwachtonze afspraak gaat niet door, zie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ik dacht dat je wel wilde mee evaluerenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onze afspraak gaat niet door, zie ik?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deal, uurtje of 19u wordt je verwachtGoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Lekker retroquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Twee gesprekken tegelijkertijd voeren, waarvan 1 in een spoiler en tegenovergesteld aan de andere, is best wel 2010
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMooi, tot vanavond, ga ik ff snel de auto wassen(wasstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en boodschappen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, tot vanavond, ga ik ff snel de auto wassen(wasstraat) en boodschappen doen
Daar krijg je krassen van op de lakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mama's auto, 10 jaar oud, antraciet, ohja en vol met krasjes en deukjes, ding komt niet veel de stad uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |