BUT SHE DIDN;T EVEN TOUCH MY SNORKELTJE!quote:
maakt niet uit, die valt er ondanks dat, toch wel afquote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BUT SHE DIDN;T EVEN TOUCH MY SNORKELTJE!
Eerste tekenen van een herseninfarctje?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk ruik ik de hele tijd meergranenpannekoeken???
dat zat ik oko al te denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste tekenen van een herseninfarctje?
Dat maakt niet uit, je kunt ook door de mond bezwangert wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BUT SHE DIDN;T EVEN TOUCH MY SNORKELTJE!
Mwah, ik ruik het al de hele ochtend.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste tekenen van een herseninfarctje?
Als je doorgaans traag van begrip bent dan kan het even duren.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik ruik het al de hele ochtend.
Rukken met rechts.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het steekt zo en mijn linker arm vertoont uitvalverschijnselen. Wat nu?
Maar dat ben ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je doorgaans traag van begrip bent dan kan het even duren.
Een beetje kwakkelend door het midden?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben met alles rechts, behalve met rukken. Dan ben ik ineens heel erg PvdA.
Niets tegen "Hand"Job Cohen he?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een beetje kwakkelend door het midden?
Een gratis alternatief voor Excel, wat ik persoonlijk na enige gewenning prettiger vind werken dan Excel zelfquote:
quote:
Justquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een gratis alternatief voor Excel, wat ik persoonlijk na enige gewenning prettiger vind werken dan Excel zelf
Prima onderwerpenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Het valt hier een beetje stil. Niet goed.
Borsten, kinderen, auto's, voetbal (mooie actie van 1ste divisie kampioen FC Zwolle afgelopen vrijdag), PVV, Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |