Utrecht - Purmerend in 5 minuten. Moet kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kom je mee-eten? Het is over vijf minuten klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht - Purmerend in 5 minuten. Moet kunnenIk moet nog beginnen met koken, hangt er alleen van af hoe laat Jos wat wil drinken straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Voor en nadeel tegelijk ja. Waarom gaat ze weg?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ze is een groot deel van ons leven. Het heeft als voordeel dat ik ook al een tijd roep dat ik weg wil uit de randstad, en nu iig niet voor haar hier hoef te blijven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht - Purmerend in 5 minuten. Moet kunnenKipfilet marineren in sambal met ketjap. Kan niet mis gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwager wil al jaren weg, is het "zat" hier. Zij is nu ook om.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor en nadeel tegelijk ja. Waarom gaat ze weg?
Ben ik gek als de enige 'herinnering' die ik heb over jou zus (dat jij erover vertelde dan...) niet zo 'positief' was als je nu schetst?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
Ja, ze is een groot deel van ons leven. Het heeft als voordeel dat ik ook al een tijd roep dat ik weg wil uit de randstad, en nu iig niet voor haar hier hoef te blijven.
Heyquote:
Ik kan hem geen ongelijk geven, vind t wel jammer voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Zwager wil al jaren weg, is het "zat" hier. Zij is nu ook om.
Dan ben je niet gek. Je weet gewoon niet alles.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik gek als de enige 'herinnering' die ik heb over jou zus (dat jij erover vertelde dan...) niet zo 'positief' was als je nu schetst?
Dat is één ding wat zeker is!quote:
hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven, vind t wel jammer voor jou.
Betekend het nu ook dat jij wat meer op zoek gaat naar werk/wonen in Arnhem? (daar wilde je heen toch?)
hier gaat straks de chili con carne roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PeuRac op 07-03-2011 18:05:32 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jazeker, al heb ik vandaag weinig gedronken, dat merk ik welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi![]()
voel je je al wat beter??
[..]
hier gaat straks de chili con carne roepen![]()
In ieder geval smakelijk eten
hahaha...dat is best positiefquote:Op maandag 7 maart 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, al heb ik vandaag weinig gedronken, dat merk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |