quote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja met springende kinderen om me heen die papa de hele dag niet gezien hebben en een vrouw die het wel gehad heeft met de kinderen en ze dus aan mij overdraagt dan
Die argumenten gebruikte je net niet. Dus wat is nu echt je excuus?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja met springende kinderen om me heen die papa de hele dag niet gezien hebben en een vrouw die het wel gehad heeft met de kinderen en ze dus aan mij overdraagt dan
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat anders doen... ik word niet blij van gewichten bmi's en weegschalen
Nou helpt het wel dat ik hardlopen ook echt leuk vind. Het voelt niet als een verplichting, maar juist als een heerlijke uitlaadklepquote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, op die fiets... mooi dat je wel voor jezelf de discipline op kan brengen
Ah, dan ben jij tussen de 1.60 en 1.65 grootquote:
wel minstens drie keer dan hequote:
om maandag en vrijdag moeten ze naar bed als ik thuis kom,quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zet ze op de fiets en ga zelf hardlopen, zullen ze echt leuk vinden (als ze tenminste al zelf kunnen fietsen)
Net 1.60 of iets in die richtingquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij tussen de 1.60 en 1.65 grootEn dat is voor een 14jarige best gezond hoor
Dat is belangrijk, dat heb ik bij teamsport, heerlijk om samen met anderen even je lekker uit te levenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou helpt het wel dat ik hardlopen ook echt leuk vind. Het voelt niet als een verplichting, maar juist als een heerlijke uitlaadklep
kan je maandag en vrijdag hardlopenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om maandag en vrijdag moeten ze naar bed als ik thuis kom,
op dins en donderdag haal ik ze van de BSO, ga met ze eten en daarna komt de vrouw thuis
Dus op dins en donderdag kan je na het eten gaan hardlopen?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om maandag en vrijdag moeten ze naar bed als ik thuis kom,
op dins en donderdag haal ik ze van de BSO, ga met ze eten en daarna komt de vrouw thuis
Conclusie: zoek iets dat bij je pastquote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, dat heb ik bij teamsport, heerlijk om samen met anderen even je lekker uit te leven
ik vind het ook stomquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap echt niet wat er nou leuk is aan hardlopen
ehm.. dat kan ik ook niet uitleggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Dat hoeft gelukkig ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen is het saaiquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik niet, als ik geen haast heb en er een kind voorop zitquote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm.. dat kan ik ook niet uitleggen.
maar ik snap niet wat er leuk is aan fietsen, ik haat het
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Conclusie: zoek iets dat bij je past
Misschien ga ik nog wel met een groepje lopen, maar eerst maar eens zorgen voor een goede basisconditie. Voorlopig kan ik de strijd met mezelf nog wel aan
Ik ook niet, daarom teamsport, alleen in de zomer doe ik het om de conditie op peil te houdenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |