Ja ze groeit goed. Alleen zal ze nooit natuurlijk er uit komen. Dus over 4 weken word ik mama. Ze komt met een keizersnedequote:
Ach de eerste weken zal ik er nu weinig van mee maken.quote:
Klopt, maar lang niet zoveel als A'dam. Die hanteren doodleuk uurtarief terwijl de meeste een dagkaart hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkeren
Ja, 2 euro is een klap geld natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkeren
Wij gingen met de auto, zo extreem duur was 't parkeren niet als je de locatie in je achterhoofd houdt. Zouden ze 't goedkoop maken dan zet elke forens zijn auto daar, dat wil je ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij gingen met de auto, zo extreem duur was 't parkeren niet als je de locatie in je achterhoofd houdt. Zouden ze 't goedkoop maken dan zet elke forens zijn auto daar, dat wil je ook niet.
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uurquote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.
Bij Amersfoort betaald je 6,50 euro voor de hele dag. Vind ik wel redelijk eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, 2 euro is een klap geld natuurlijk.
Mag je wekenlang niets doen na een keizersnede?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach de eerste weken zal ik er nu weinig van mee maken.Borstvoeding mag ik geven. Meer zal ik niet kunnen en zo veel mag ik dan ook niet doen
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uur
My point exactly.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.
Daarom. Dan is het ook logisch dat er een ander prijskaartje aan hangt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef Rifoki het volgende:
[..]
My point exactly.
Daar je auto zetten en niet naar Artis gaan is redelijk aan de prijs, maar het is overduidelijk de bedoeling niet.
Weten waar je kan parkeren kan ook goedkoop parkeren opleverenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Met de trein kost helemaal niks aan parkeergeld
Nietus. Bij Artis parkeren is inderdaad zoals Samzz zegt. 8 euro per eerste 6 uur en daarna 4 euro per uurquote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uur
Eerste 6 weken mag ik alleen de baby tillen voor te voeden. En de rest overlaten aan kraamzorg en aan thuiszorg (familieleden of inhuur). Dus dat word nog een leuke.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag je wekenlang niets doen na een keizersnede?
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nietus. Bij Artis parkeren is inderdaad zoals Samzz zegt. 8 euro per eerste 6 uur en daarna 4 euro per uur
Níet naar Artis gaan is hoe dan ook de betere optie. Wat het ook kost.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Níet naar Artis gaan is hoe dan ook de betere optie. Wat het ook kost.
Ja maar waarom zou je heb bij Artis neerzetten en daar niet heen gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel evenveel verdienen als mannenquote:Driekwart van de Nederlandse vrouwen werkt in deeltijd en dat maakt de Nederlandse vrouw kampioen deeltijdwerker. Op ruime afstand volgt Duitsland waar 45 procent van de werkende vrouw een parttimebaan heeft.
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel lame, bij Burgers hebben ze tenminste Siberische Tijgersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.
Ze hebben wel amoerpantersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |