Snel doe er wat aan: vingeren! Radio uitzetten:Pquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Snel doe er wat aan: vingeren! Radio uitzetten:P
Als koelkast wakker is ziet hij de TT welquote:Op maandag 7 maart 2011 05:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
tt
![]()
[..]
![]()
wask mee bezig.. toen kwam deze meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coole badkamer
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 7 maart 2011 06:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coole badkamer
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
bied je aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 06:00 schreef Karzai het volgende:
Heb je nog een paar sterke mannen nodig met verhuizen?
daarom ben ik nep-fok-nacht-bagger met je getrouwdquote:Op maandag 7 maart 2011 06:00 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Als koelkast wakker is ziet hij de TT wel
quote:Op maandag 7 maart 2011 06:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom ben ik nep-fok-nacht-bagger met je getrouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh jakkie.. dit ziet er ook niet lekker uit-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 7 maart 2011 06:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh jakkie.. dit ziet er ook niet lekker uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 06:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha raap me op
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klein maar fijn
-insert koosnaampje-
* Dj_Darcli raapt knetter opquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar zoek jij toch op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klein maar fijnOp maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aai pijnlijk als die naar binnen glijd denk ik
-insert koosnaampje-
gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de laatste in voedsel..-insert koosnaampje-
Er gebeurde hier een paar hele rare dingen.quote:
weer terug thuis wonenquote:Op maandag 7 maart 2011 06:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er gebeurde hier een paar hele rare dingen.
Een dame in nood laat ik nooit staan natuurlijk, waar ga je naar toe
hihi sorry zal niet weer doenquote:
fijn je weer gesproken.gelezen te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 06:16 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga naar huis, is wel weer mooi geweest! trusten voor jullie en als je nog wakker moet blijven zet m op!
was weer gezellig, succes met verhuizen en tot snel!quote:Op maandag 7 maart 2011 06:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fijn je weer gesproken.gelezen te hebben![]()
slaap lekker straks
thx, vond ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 06:17 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
was weer gezellig, succes met verhuizen en tot snel!![]()
![]()
gutenmorgen schatjenquote:Op maandag 7 maart 2011 06:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een dagje school tot 14:35
![]()
aaawquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Anoniem
Bericht:
Omdat knetter nooit alleen is.
troller die door kneus die een link gaf op website kwam?quote:Op maandag 7 maart 2011 06:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmjullie waren het niet
![]()
wie was het dan
nee.. was speciaal voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 06:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
troller die door kneus die een link gaf op website kwam?
een lekker dansnummer voor iemand die niet danst.. okequote:Op maandag 7 maart 2011 06:53 schreef Melting het volgende:
Nee, maar dit is wel een lekker dance nummer.
goedzoquote:Op maandag 7 maart 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen
Oja knetter, ik ga vanmiddag die nieuwe jingles invoeren... had het een beetje druk dit weekend
hoelaat moet je beginnen dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:03 schreef Melting het volgende:
Ik moet dadelijk nog gaan werken.
Heb tegen mijn baas gezegd dat ik wel een uurtje later begin.
half 9 weg, of half 9 beginnen?quote:
aah ja dat is zeker pluspunten scorenquote:Op maandag 7 maart 2011 07:06 schreef Melting het volgende:
Half negen beginnen.
Ik had eigenlijk vrij, maar hij zou het wel fijn vinden als ik toch even kwam.
Dus even pluspunten scoren. Kan nog wel eens makkelijk zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:08 schreef Melting het volgende:
Tja.. en ik ben toch wakker. Heb amper geslapen vannacht.
goed punt...quote:Op maandag 7 maart 2011 07:09 schreef Melting het volgende:
Tja.... ik slaap de laatste tijd toch al weinig, dus als ik blijf liggen, dan rust ik toch nog ietwat.
sssssssssst.. geniet even van dit top nummerquote:
Ik ben uitgetuned, heb geen zin om klikwerk te doen en ik ga zo weer wegquote:Op maandag 7 maart 2011 07:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssssssssst.. geniet even van dit top nummer![]()
ben jij vrij vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nog een keer caromijn dag kan nu al niet meer stuk
![]()
![]()
Wat heb je dan voor ontbijt gebruikt?quote:
PINDAKAAS MET HAGELSLAG.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor ontbijt gebruikt?
nog heul lang voor mijn verjaardag gelukkigquote:Op maandag 7 maart 2011 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 weken en 1 dag tot mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog heul lang voor mijn verjaardag gelukkig
hij wordt 13quote:Op maandag 7 maart 2011 07:22 schreef Melting het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je daar blij om bent, Ajacied.
logisch danquote:
maar volgend jaarquote:Op maandag 7 maart 2011 07:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
logisch dan
ik word een kwart eeuw
allerheiligenquote:
Ik weet niet of dat verstandig is..... volgens mij ben ik dan ongeveer de oudste....quote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we een fok onzin radio luisteraars verjaardagskalender maken
dan moeten we jou aanbidden.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allerheiligenik ben stiekem een heilige
hihi wat geeft datquote:Op maandag 7 maart 2011 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verstandig is..... volgens mij ben ik dan ongeveer de oudste....
Dus vlak voor allerzielen. Aha.....quote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allerheiligenik ben stiekem een heilige
fobo kwootquote:Op maandag 7 maart 2011 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moeten we jou aanbidden.
SPAMSLET KNETTERHEILIGE SPAMSLET
stiet erbijquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiet erbij![]()
ik probeer mijn fobo elke week langer te makenthx nu heb ik deze week weer gehaald
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering ineens harder in mijn oor!
Ik kreeg dit in mijn dmquote:maandag 7 maart 2011 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
SLET KNETTER HEILIGE SLET
hoi schatjenquote:Op maandag 7 maart 2011 07:31 schreef robdriessen het volgende:
Sssst, ik luister stiekem op het werk. Niet doorvertellen hoor.
Oh, en HALLO! :p
P.S. Trolololo -> Volume van de individuele songs wisselt nogal, ik moet regelmatig aan de volumeknop draaien.
doei jochie, veel plezier op schoolquote:
Ah, je hebt iedereen dus al verteld dat je vandaag bij me intrekt? :pquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah, je hebt iedereen dus al verteld dat je vandaag bij me intrekt? :p
Komt er dan ook een housewarming party?quote:
uhmm geen tijd.. rob en ik moeten eerst alle plekjes van het huis inwijden hequote:Op maandag 7 maart 2011 07:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt er dan ook een housewarming party?
gewoon zoals het meestal gedaan wordquote:
Zoals het in elk goed Gristelijk Huis wordt gedaan. Met een schone toiletborstel en wijwater. Toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon zoals het meestal gedaan word![]()
![]()
Rob Help
uuh ja dat jaquote:Op maandag 7 maart 2011 07:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoals het in elk goed Gristelijk Huis wordt gedaan. Met een schone toiletborstel en wijwater. Toch?
Het lijkt erop dat je die dm die je gehad had, wel klopt...... Heilige slet was het hè?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al hoopt ik stiekem ook op geilen neuqseks![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je die dm die je gehad had, wel klopt...... Heilige slet was het hè?
bedankt voor de vertalingquote:
uhmm weenie hoe dat bij jou werkt.. maarrum.. duurt toch wel paar minuten ofzowquote:Op maandag 7 maart 2011 07:49 schreef Melting het volgende:
Rennen anders ben je te laat bij het toilet!
ongeveer 8 a 10 stappen dan ben ik bij de wcquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 07:50 schreef robdriessen het volgende:
Knetter, de geile neuqseks komt na het wijwater natuurlijk. Ik moet je wel alle hoeken van elke kamer laten zien, natuurlijk.
zie post boven je, mijn uhmm toekomstige huisgenoot wist het ook alquote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef Melting het volgende:
Heb het even opgezocht:
Na Mercury's overlijden in 1991 heeft Deacon zich, op enkele optredens na, teruggetrokken uit het publieke leven. May en Taylor bleven wel samenwerken. Van 2005 tot 2008 deden ze dit met de Britse zanger Paul Rodgers. Onder de naam Queen + Paul Rodgers is een nieuw studioalbum opgenomen en zijn twee tournees gehouden.
Nee is niet jammer. Er is werkelijk NIEMAND die de plek van Freddy zou kunnen innemen. Jammer dat Queen er niet meer is maar liever dat dan een wannabe-Freddyquote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef robdriessen het volgende:
Nee, Queen bestaat officieel niet meer sinds het overlijden van Freddy Mercury. Er waren ooit geruchten dat Robbie Williams het stokje zou overnemen, maar dat is nooit doorgegaan. Eigenlijk wel jammer.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:01 schreef robdriessen het volgende:
Freddie al 20 jaar dood, Kurt Cobain ook al 17. Ik word oud.
Huppel, ik geef je groot gelijk dat Queen nooit meer Queen zal zijn. Maar ik zou het experiment met Robbie Williams een eerlijke luisterkans hebben gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is niet jammer. Er is werkelijk NIEMAND die de plek van Freddy zou kunnen innemen. Jammer dat Queen er niet meer is maar liever dat dan een wannabe-Freddy
Doei weerquote:Op maandag 7 maart 2011 08:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen en dan verhuis dingen doen
dag lieve piepels
ja zie mijn sig en tt van dit topic, darcli.. zij vonden dat ik moestquote:
Dag schatje, tot straksquote:Op maandag 7 maart 2011 08:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen en dan verhuis dingen doen
dag lieve piepels
Ik luister elke MORGEN naar de NACHTautomaatquote:
Stokstaart! *door de anagram-automaat* = Straatkots!quote:
Ja toen ik het insprak dacht ik ook, huh Stijn dit is een tegenstellingquote:Op maandag 7 maart 2011 08:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik luister elke MORGEN naar de NACHTautomaat
Hihiquote:Op maandag 7 maart 2011 08:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stokstaart! *door de anagram-automaat* = Straatkots!
Hoi Sharrquote:
Ja, ik krijg nog 500 euro borg terug van jequote:Op maandag 7 maart 2011 08:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hihi
Recent nog op het politiebureau geweest?
Bel je moeder maar weer nerdquote:Op maandag 7 maart 2011 08:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog 500 euro borg terug van je
Laterzzzzzzzzz manquote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dus ik moet nu gaan.
Doei iedereentjes
11 uur beginnen. 10 uur op de fiets.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
[..]
morgeben jij niet werken?
ja 't gaat beter helaas, kan ik weer naar school
het was toch 6 uur?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:04 schreef utopie het volgende:
[..]
11 uur beginnen. 10 uur op de fiets.
ik ben zo vreselijk zenuwachtig![]()
Hey klootzak dat je je minderjarige hondje opdracht geeft om mij te bashen prima. Maar beter hou je mijn zoon erbuitenquote:
morgen pas zag ik vanochtend. ik moet vandaag 11u zodat ik kan kennis maken met de ochtend en middag ploeg denk ikquote:
Mogguhquote:
Ben je weer sacherijnig dan ga ik vast dekking zoeken?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey klootzak dat je je minderjarige hondje opdracht geeft om mij te bashen prima. Maar beter hou je mijn zoon erbuiten
Nee hoor. Ik vind het alleen nogal sneu dat gras opdracht gaat geven dat mijn zoon on air gebasht moet worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je weer sacherijnig dan ga ik vast dekking zoeken?
Wat moet je doen dan?quote:
Ja ditquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
relax man, komt heus wel goed, als je er eenmaal bent dan valt het vast wel mee
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Wij staan boven bashen. Bashers worden vriendelijk verzocht zich te melden bij GeenStijl of 4chan. Dank u. Einde van deze dienstmededeling.
Ik ken het niet eensquote:
Over een week kan ik pas weer op 4chan.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Wij staan boven bashen. Bashers worden vriendelijk verzocht zich te melden bij GeenStijl of 4chan. Dank u. Einde van deze dienstmededeling.
LOLquote:
Je hebt je voor de katse kut zenuwachtig zitten makenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:33 schreef utopie het volgende:
[..]
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen moet ik pas beginnen11 uur
serieus, het is dat ik gebeld werd, anders was ik over een kwartier op de fiets gestapt
ik ga straks maar vet hard even de stad in te winkelen enzulks
Verzoekjes komen pas later vandaag.quote:
Nee, werken.quote:
jah echt heh. ik heb me zitten stressen als een mongoolquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt je voor de katse kut zenuwachtig zitten maken
Oh oke... thxquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verzoekjes komen pas later vandaag.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef utopie het volgende:
[..]
jah echt heh. ik heb me zitten stressen als een mongoolwat een kut nacht heb ik gehad
begint die hond van ons ook nog eens half 7 te janken
Hoiquote:
Tip: http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:
10 uur om precies te zijnquote:
hoiquote:
doe me je nr dan bel ik je wakkerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer in slaap gevallen. Maakt iemand me wakker om een uur of elf?Trusten.
Dm je nummer maar dan blijf ik bellen tot je op neemt.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer in slaap gevallen. Maakt iemand me wakker om een uur of elf?Trusten.
ja daar word ik ook nooit wakker vanquote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:
Of neem een haan goede wekker net als Knetter
komt goedquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
Slaap jij überhaupt wel eens dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja daar word ik ook nooit wakker van
ja wel eensquote:
Ja mooi hequote:
zeker weten. ik wil nog wel eens naar een concert van hunquote:
nehalve als ik naar je lig natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 09:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wel eenslaatst nog gedaan, beviel goed, alleen zonde van mijn tijd
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
nehalve als ik naar je lig natuurlijk
Ik ben al 3 keer naar U2 geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef utopie het volgende:
[..]
zeker weten. ik wil nog wel eens naar een concert van hun23 juni eerst naar 3DD in Eindhoven ^^
[..]
nehalve als ik naar je lig natuurlijk
hoe oud is je zoon? Ik ben tot nu toe alleen nog maar naarquote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer naar U2 geweest![]()
Laatste keer was mn zoon mee
Werk jij danquote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie is op, pauze voorbij, ik gaat verder met nuttige dingen doen.
Dag lieve piepels![]()
enrique was toch zeker wel met een chickie mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon? Ik ben tot nu toe alleen nog maar naarlady gaga
geweest, marco borsato, blof en enrique iglesias
jah, met een personeel van mijn vaderquote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
enrique was toch zeker wel met een chickie mee?
Owjaquote:
Hij was net 12 toen hij meegingquote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe oud is je zoon? Ik ben tot nu toe alleen nog maar naarlady gaga
geweest, marco borsato, blof en enrique iglesias
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja![]()
Veel succes dan maar. Als je in bewoond Nederland had gewoond kwam ik je wel helpen![]()
PopMart in De Kuip?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was net 12 toen hij meeging![]()
Hij wilde al mee toen hij 8 was maar dat vond ik echt te jong.
Hij zat samen met mn zusje op de tribune en heeft de tijd van zn leven gehad. Hij kon zo goed als alle nummers meezingen
Goedemorgenquote:
Nee die heb ik helaas niet gezien. Was voor mijn tijd.quote:
Ja doe jij eens even een hartig woordje spreken met Darcliquote:
Met knetter! Smiles pas na post 34.000!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doe jij eens even een hartig woordje spreken met Darcli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |